Gyakorlatok a tanárképzésben
Beszámoló a IV. Tudós tanárok ‒ tanár tudósok országos tanárképzési konferenciáról
Kulcsszavak:
tanárképzés, Tanárképző Központ, tudós tanár, tanárképzési gyakorlatok, konferenciabeszámoló
Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
-
Zsuzsa Gonda,
A tanulói beszédidő növelése az online tanórán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 4. (2021)
-
Gonda Zsuzsa,
Judit Takács,
Beszámoló a XI. országos anyanyelvtanítási versenyről
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 2. (2023)
-
Zsuzsa Gonda,
Digitális szövegfeldolgozás
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 11 szám 2. (2018)
-
Zsuzsa Gonda,
Tanárjelöltek kommunikációja az IKT-osztályteremben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 2. (2016)
-
Zsuzsa Gonda,
Beszámoló az ELTE Tanárképző Központjának Mester és Tanítvány országos tanárképzési konferenciájáról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Zsuzsa Gonda,
20 éves a Szemere Gyula anyanyelv-pedagógiai kutatócsoport. Beszámoló a jubileumi rendezvénysorozatról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
Dániel Lóránd Keszy-Harmath,
Empirikus vizsgálatok A Tanár című televíziós sorozat kapcsán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 11 szám 3. (2018)
-
Zsófia Gerák,
A hallott szöveg értését fejlesztő mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 3. (2024)
-
Laura Krisztina Könnyü,
Mozduljunk! – Mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 2. (2019)
-
Borbála Keszler,
Szathmári István, a tudós tanár
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 1. (2021)
-
Éva Major,
Éva Szabó,
Ágnes Antalné Szabó,
Mentori kompetenciák és óraelemzés
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 1. (2016)
-
Gergely Szabó,
Virág Kata Boda,
Soma Marczell,
Csanád Bodó,
Kollaboratív írás a tanárképzésben: egy részvételi pilotvizsgálat tanulságai
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
-
Zsuzsa Gonda,
Beszámoló az ELTE Tanárképző Központjának Mester és Tanítvány országos tanárképzési konferenciájáról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Annamária Kresztyankó,
Hogyan beszéljünk a beszédről? Narratív és vizuális gyakorlatok az osztályteremben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 2. (2021)
-
Katalin Tókos,
Tudásmegosztás, egymástól tanulás a Tanítsunk Magyarországért Program kurzusain
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 1. (2023)
-
Valéria Juhász,
Veronika Kálló,
A szótagtudat fejlesztése óvodás-, illetve kisiskoláskorban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 10 szám 3. (2017)
1 2 3 4 5 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.