Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 1. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 1. (2021)
Megjelent:
2021. 03. 31.
Tanulmányok
A regionális nyelvi háttér és a második nyelv elsajátításával kapcsolatos motivációk vizsgálata: egy kísérlet tanulságaiból
Parapatics Andrea, Lengyel Zsófia
PDF
Az érvelő esszé értékelési szempontjainak megítélése pályakezdő és gyakorlott pedagógusok által
Juhász Milán
PDF
Tanárjelöltek értékelő megnyilatkozásai az osztályteremben
Grund Ágnes
PDF
Műhely
Így fejlődünk MI - A Tanítsunk Magyarországért! program hatása az egyetemi hallgatókra
Andl Helga, Arató Ferenc, Orsós Anna, Varga Aranka
PDF
A szleng mint nyelvváltozat tanítása digitális eszközökkel
Hollóy Zsolt
PDF
Szemle
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete (H. Tomesz Tímea)
Digitális pedagógia az anyanyelvoktatás szolgálatában
H. Tomesz Tímea
PDF
Pompor Zoltán (alkotószerk.): Így mesélj, hogy olvasson. 12 fejezet gyakorlati tanácsokkal az olvasóvá neveléshez (Szabó Ildikó)
„De hát hol a könyv mely célhoz vezet?” Útmutató az olvasóvá neveléshez
Szabó Ildikó
PDF
Kitekintő
Karmacsi Zoltán: „Róka у лісі живе”. Stratégiák az etnikailag heterogén családokban nevelkedő gyermekek nyelvi szocializációjában Kárpátalján (Márku Anita)
Beszélhetünk-e nyelvi tudatosságról a kárpátaljai kétnyelvű gyermekek nevelésekor?
Márku Anita
PDF
Sándor Anna − Tóth Katalin: Nyitragerencséri tájszótár. Sima Ferenc tájszóhagyatéka alapján (Presinszky Károly)
Az első szlovákiai magyar helyi tájszótár
Presinszky Károly
PDF
Mozaik
Szathmári István, a tudós tanár
Keszler Borbála
PDF
Az első egy év tapasztalatai a „Tanítsunk Magyarországért!” programban – Bevezetés a mentori munka alapjaiba
Boda Vivien Lilla, Horváth Gergely
PDF
Postaláda
Új utakon a Simonyi-verseny
Tóth Etelka
PDF
Működik-e a generációk közötti szolidaritás? Élménypedagógia másképpen…
Podmaniczky Ágnes
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak