Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 1. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 1. (2021)
Megjelent:
2021. 03. 31.
Tanulmányok
A regionális nyelvi háttér és a második nyelv elsajátításával kapcsolatos motivációk vizsgálata: egy kísérlet tanulságaiból
Andrea Parapatics, Zsófia Lengyel
5-22
PDF
Az érvelő esszé értékelési szempontjainak megítélése pályakezdő és gyakorlott pedagógusok által
Milán Juhász
23-39
PDF
Tanárjelöltek értékelő megnyilatkozásai az osztályteremben
Ágnes Grund
40-54
PDF
Műhely
Így fejlődünk MI - A Tanítsunk Magyarországért! program hatása az egyetemi hallgatókra
Helga Andl, Ferenc Arató, Anna Orsós, Aranka Varga
55-74
PDF
A szleng mint nyelvváltozat tanítása digitális eszközökkel
Zsolt Hollóy
75-90
PDF
Szemle
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete (H. Tomesz Tímea)
Digitális pedagógia az anyanyelvoktatás szolgálatában
Tímea H. Tomesz
91-95
PDF
Pompor Zoltán (alkotószerk.): Így mesélj, hogy olvasson. 12 fejezet gyakorlati tanácsokkal az olvasóvá neveléshez (Szabó Ildikó)
„De hát hol a könyv mely célhoz vezet?” Útmutató az olvasóvá neveléshez
Ildikó Szabó
96-99
PDF
Kitekintő
Karmacsi Zoltán: „Róka у лісі живе”. Stratégiák az etnikailag heterogén családokban nevelkedő gyermekek nyelvi szocializációjában Kárpátalján (Márku Anita)
Beszélhetünk-e nyelvi tudatosságról a kárpátaljai kétnyelvű gyermekek nevelésekor?
Anita Márku
100-103
PDF
Sándor Anna − Tóth Katalin: Nyitragerencséri tájszótár. Sima Ferenc tájszóhagyatéka alapján (Presinszky Károly)
Az első szlovákiai magyar helyi tájszótár
Károly Presinszky
104-107
PDF
Mozaik
Szathmári István, a tudós tanár
Borbála Keszler
108-111
PDF
Az első egy év tapasztalatai a „Tanítsunk Magyarországért!” programban – Bevezetés a mentori munka alapjaiba
Vivien Lilla Boda, Gergely Horváth
112-121
PDF
Postaláda
Új utakon a Simonyi-verseny
Etelka Tóth
122-126
PDF
Működik-e a generációk közötti szolidaritás? Élménypedagógia másképpen…
Ágnes Podmaniczky
127-129
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak