Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 3. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 3. (2024)
Megjelent:
2024. 09. 30.
Tanulmányok
Heterogén nyelvi hátterű diákok tudásmérése és értékelése a felső tagozaton és a középiskolában
Ildikó Schmidt
1-12
PDF
Osztály, vigyázz! – Kapcsolatteremtés a jelenléti osztálytermi diskurzusokban
Zsolt Hollóy
13-30
PDF
A morfológiai tudatosság mérésének és fejlesztésének lehetőségei középiskoláskorban
Blanka Bartha
31-43
PDF
Műhely
Pályaorientáció a Tanítsunk Magyarországért Programban az ELTE partnerintézményeiben
Katalin Tókos
44-54
PDF
A hallott szöveg értését fejlesztő mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
Zsófia Gerák
55-63
PDF
Szemle
Fenyő D. György: Az irodalomtanítás módszertana. Éthosz és praktikák I–II. (Molnár Gábor Tamás)
Irodalmat, irodalomról, irodalommal
Gábor Tamás Molnár
64-69
PDF
P. Lakatos Ilona – Minya Károly – Pethő József – Sebestyén Zsolt: Érettségi tételek magyar nyelvből – 96 kidolgozott tétel 8 témakörben (Bodnár Ildikó)
Új kézikönyv az érettségizőknek anyanyelvünk megismeréséhez
Ildikó Bodnár
70-75
PDF
Kitekintő
A törökországi kurdok nyelvpolitikai helyzetéről
Burak Özgür Ocakcan, Andrea Parapatics
76-83
PDF
A vizuális nyelvhasználat tanulmányozásának élményei egy nemzetközi műhelymunka tapasztalatai alapján
Zsuzsanna Dégi, Erika-Mária Tódor
84-86
PDF
Mozaik
MTA–TTK Olvasási Nehézségek Kutatócsoport: Olvasáskutatás és zenepedagógia
Ferenc Honbolygó, Csaba Kertész, Sándor Imre Nagy
87-93
PDF
Beszámoló a Találkozások az anyanyelvi nevelésben 5. konferenciáról
Anita Viszket, Eszter Kárpáti, Judit Farkas, Zsolt Prohászka, Eszter Kocsis, Judit Kleiber, Aliz Huszics
94-100
PDF
Postaláda
Folyóirat kisgyermekekkel foglalkozóknak
János Tibor Karlovitz
101-104
PDF
Gondolatok a szóbeli érvelés tanításához
Erika Bali
105-107
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak