Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 3. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 3. (2024)
Megjelent:
2024-09-30
Tanulmányok
Heterogén nyelvi hátterű diákok tudásmérése és értékelése a felső tagozaton és a középiskolában
Schmidt Ildikó
1-12
PDF
Osztály, vigyázz! – Kapcsolatteremtés a jelenléti osztálytermi diskurzusokban
Hollóy Zsolt
13-30
PDF
A morfológiai tudatosság mérésének és fejlesztésének lehetőségei középiskoláskorban
Bartha Blanka
31-43
PDF
Műhely
Pályaorientáció a Tanítsunk Magyarországért Programban az ELTE partnerintézményeiben
Tókos Katalin
44-54
PDF
A hallott szöveg értését fejlesztő mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
Gerák Zsófia
55-63
PDF
Szemle
Fenyő D. György: Az irodalomtanítás módszertana. Éthosz és praktikák I–II. (Molnár Gábor Tamás)
Irodalmat, irodalomról, irodalommal
Molnár Gábor Tamás
64-69
PDF
P. Lakatos Ilona – Minya Károly – Pethő József – Sebestyén Zsolt: Érettségi tételek magyar nyelvből – 96 kidolgozott tétel 8 témakörben (Bodnár Ildikó)
Új kézikönyv az érettségizőknek anyanyelvünk megismeréséhez
Bodnár Ildikó
70-75
PDF
Kitekintő
A törökországi kurdok nyelvpolitikai helyzetéről
Ocakcan Burak Özgür, Parapatics Andrea
76-83
PDF
A vizuális nyelvhasználat tanulmányozásának élményei egy nemzetközi műhelymunka tapasztalatai alapján
Dégi Zsuzsanna, Tódor Erika-Mária
84-86
PDF
Mozaik
MTA–TTK Olvasási Nehézségek Kutatócsoport: Olvasáskutatás és zenepedagógia
Honbolygó Ferenc, Kertész Csaba, Nagy Sándor Imre
87-93
PDF
Beszámoló a Találkozások az anyanyelvi nevelésben 5. konferenciáról
Viszket Anita, Kárpáti Eszter, Farkas Judit, Prohászka Zsolt, Kocsis Eszter, Kleiber Judit, Huszics Aliz
94-100
PDF
Postaláda
Folyóirat kisgyermekekkel foglalkozóknak
Karlovitz János Tibor
101-104
PDF
Gondolatok a szóbeli érvelés tanításához
Bali Erika
105-107
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak