Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 3. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 3. (2024)
Megjelent:
2024. 09. 30.
Tanulmányok
Heterogén nyelvi hátterű diákok tudásmérése és értékelése a felső tagozaton és a középiskolában
Ildikó Schmidt
1-12
PDF
Osztály, vigyázz! – Kapcsolatteremtés a jelenléti osztálytermi diskurzusokban
Zsolt Hollóy
13-30
PDF
A morfológiai tudatosság mérésének és fejlesztésének lehetőségei középiskoláskorban
Blanka Bartha
31-43
PDF
Műhely
Pályaorientáció a Tanítsunk Magyarországért Programban az ELTE partnerintézményeiben
Katalin Tókos
44-54
PDF
A hallott szöveg értését fejlesztő mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
Zsófia Gerák
55-63
PDF
Szemle
Fenyő D. György: Az irodalomtanítás módszertana. Éthosz és praktikák I–II. (Molnár Gábor Tamás)
Irodalmat, irodalomról, irodalommal
Gábor Tamás Molnár
64-69
PDF
P. Lakatos Ilona – Minya Károly – Pethő József – Sebestyén Zsolt: Érettségi tételek magyar nyelvből – 96 kidolgozott tétel 8 témakörben (Bodnár Ildikó)
Új kézikönyv az érettségizőknek anyanyelvünk megismeréséhez
Ildikó Bodnár
70-75
PDF
Kitekintő
A törökországi kurdok nyelvpolitikai helyzetéről
Burak Özgür Ocakcan, Andrea Parapatics
76-83
PDF
A vizuális nyelvhasználat tanulmányozásának élményei egy nemzetközi műhelymunka tapasztalatai alapján
Zsuzsanna Dégi, Erika-Mária Tódor
84-86
PDF
Mozaik
MTA–TTK Olvasási Nehézségek Kutatócsoport: Olvasáskutatás és zenepedagógia
Ferenc Honbolygó, Csaba Kertész, Sándor Imre Nagy
87-93
PDF
Beszámoló a Találkozások az anyanyelvi nevelésben 5. konferenciáról
Anita Viszket, Eszter Kárpáti, Judit Farkas, Zsolt Prohászka, Eszter Kocsis, Judit Kleiber, Aliz Huszics
94-100
PDF
Postaláda
Folyóirat kisgyermekekkel foglalkozóknak
János Tibor Karlovitz
101-104
PDF
Gondolatok a szóbeli érvelés tanításához
Erika Bali
105-107
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak