Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
English
Magyar
Register
Login
Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Language
English
Magyar
Search
Register
Login
Vol. 14 No. 1. (2021)
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 1. (2021)
Published:
2021. 03. 31.
Tanulmányok
Examining regional language background and motivation for learning a second language: Results of an experiment
Parapatics Andrea, Lengyel Zsófia
PDF (Magyar)
Judging evaluation criteria for argumentative essays based on the opinions of beginner and experienced teachers
Juhász Milán
PDF (Magyar)
Teacher trainees’ oral evaluation of students in the classroom
Grund Ágnes
PDF (Magyar)
Műhely
This is how we develop – The effects of the Let’s Teach for Hungary program on university students
Andl Helga, Arató Ferenc, Orsós Anna, Varga Aranka
PDF (Magyar)
Teaching slang as a language version with digital tools
Hollóy Zsolt
PDF (Magyar)
Szemle
H. Tomesz, Tímea: Digital education (also) in the service of first language education
Digitális pedagógia az anyanyelvoktatás szolgálatában
H. Tomesz Tímea
PDF (Magyar)
Szabó, Ildikó: Where is the book that leads to the goal? A guide to reader education
„De hát hol a könyv mely célhoz vezet?” Útmutató az olvasóvá neveléshez
Szabó Ildikó
PDF (Magyar)
Kitekintő
Márku, Anita: Can we talk about linguistic consciousness in the case of teaching bilingual children in Transcarpathia?
Beszélhetünk-e nyelvi tudatosságról a kárpátaljai kétnyelvű gyermekek nevelésekor?
Márku Anita
PDF (Magyar)
Presinszky, Károly: The first Hungarian local landscape dictionary in Slovakia
Az első szlovákiai magyar helyi tájszótár
Presinszky Károly
PDF (Magyar)
Mozaik
István Szathmári, the scholar teacher
Keszler Borbála
PDF (Magyar)
Conclusions ot the first year ot the ″Let′s Teach for Hungary!″ program – An introduction to our mentoring work
Boda Vivien Lilla, Horváth Gergely
PDF (Magyar)
Postaláda
Simonyi Zsigmond Spelling Competition: Following a new path
Tóth Etelka
PDF (Magyar)
Is there solidarity between generations? Experiental pedagogy – in a different way
Podmaniczky Ágnes
PDF (Magyar)
Loading...
English
Magyar
For Readers
For Authors
For Librarians