Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 18 szám 1. (2025)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 18 szám 1. (2025)
Megjelent:
2025. 03. 31.
Tanulmányok
A képek szerepe a nyelvi és a beszédképességre irányuló vizsgálatokban
Regina Frida Bertalan
1-11
PDF
A digitális eszközök használatának hatása a gyermekek narratív készségének a fejlődésére
Szakirodalmi áttekintés
Ágnes Korom
12-25
PDF
Műhely
A szóbeli érvelés tanítása
Vivien Dömök
26-31
PDF
Melléklet
A névmások funkcionális megközelítése a 6. évfolyamon az anyanyelvtanításban
Flóra Hantos
32-49
PDF
Szemle
Borbély Anna – Bartha Csilla (szerk.): Többnyelvűség Magyarországon. Szociolingvisztikai vizsgálatok nemzetiségekről (Karmacsi Zoltán)
Nyelvi helyzetkép a magyarországi nemzetiségekről
Zoltán Karmacsi
50-56
PDF
Domonkosi Ágnes: A megszólítás gyakorlatai. Tegezés, magázás, szólítás a társas viszonyok alakításában (Cs. Jónás Erzsébet)
Szólíts meg, megmondom, ki vagy
Erzsébet Jónás
57-63
PDF
Kitekintő
Tódor Erika-Mária – Tódor Imre – Tankó Enikő: Romániai magyar középiskolások másodnyelvű szocializációja (Vincze Zsófia)
Másodnyelvű szocializáció a romániai magyarok körében
Zsófia Vincze
64-67
PDF
Tízéves a Glotta – kis közösség nagy tervekkel
Anna Lehocki-Samardzic
68-73
PDF
Mozaik
Javaslatok a magyar olvasástanítási rendszer korszerűsítésére
János Steklács, Anikó Knézich, Judit Kormos, Zsóka Sipos, Beáta Szenczi-Velkey
74-80
PDF
Édes anyanyelvünk Kárpát-medencei nyelvhasználati verseny
Péter Nyiri
81-88
PDF
Gyakorlatok a tanárképzésben
Beszámoló a IV. Tudós tanárok ‒ tanár tudósok országos tanárképzési konferenciáról
Zsuzsa Gonda
89-94
PDF
Postaláda
Beszámoló a pedagógusjelöltek 29. Nagy J. Béla helyesírási versenyének Kárpát-medencei döntőjéről
Enikő Gréczi-Zsoldos
95-97
PDF
Melléklet 1.
Melléklet 2.
A Komplex Alapprogram Művészetalapú alprogramjának alkalmazási lehetőségei az anyanyelvi órákon
Anita Tőke
98-101
PDF
Melléklet
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak