Javaslatok a magyar olvasástanítási rendszer korszerűsítésére
Szerzők
-
János Steklács
Pécsi Tudományegyetem, Pécs, Magyarország
https://orcid.org/0000-0003-0998-6278
-
Anikó Knézich
Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest, Magyarország
-
Judit Kormos
Lancaster University, Lancaster, Egyesült Királyság
https://orcid.org/0000-0002-2643-7222
-
Zsóka Sipos
Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, Magyarország
https://orcid.org/0000-0003-1981-5405
-
Beáta Szenczi-Velkey
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest, Magyarország
https://orcid.org/0000-0003-4709-8810
Kulcsszavak:
anyanyelv-pedagógia, olvasás, szövegértés, oktatáspolitika, pedagógusképzés
Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
-
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Blanka Tary,
Tibor Vígh,
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
János Steklács,
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
-
Beáta Szenczi-Velkey,
József Balázs Fejes,
Tibor Vígh,
Ágnes Hódi,
Blanka Tary,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Beáta Szenczi-Velkey,
József Balázs Fejes,
Tibor Vígh,
Ágnes Hódi,
Blanka Tary,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 1. (2023)
-
Zsóka Sipos,
Szocioökonómiai sajátosságok hatása az olvasástechnika elsajátítására második évfolyamos tanulók vizsgálata alapján
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 3. (2022)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Zsóka Sipos,
Gyenge olvasási képesség és pedagógiai relevanciái
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 4. (2019)
-
Judit Bóna,
János Steklács,
A hangos olvasás hibajavításának mintázatai szemkamerás és akusztikai, fonetikai vizsgálatok tükrében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 13 szám 1. (2020)
-
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Blanka Tary,
Tibor Vígh,
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Edina Bajkó,
Az írott és hallott anyanyelvi szövegértés vizsgálata harmadik osztályban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 1. (2022)
-
Judit Bóna,
János Steklács,
A hangos olvasás hibajavításának mintázatai szemkamerás és akusztikai, fonetikai vizsgálatok tükrében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 13 szám 1. (2020)
-
Viktória Simon,
A szövegértés mérése a történelemórán feldolgozandó szövegtípusokon 11. évfolyamos tanulók körében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 2. (2021)
-
Noémi Judit Varga,
Szövegértés a matematikaórán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 1. (2016)
-
Dóra Müller,
A magyar nyelvi órák lehetőségei az olvasóvá nevelésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 4. (2019)
-
Ildikó Bereczki,
Az anyanyelv és a matematika kapcsolódásának a lehetőségei
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 4. (2023)
-
Miklós Lehmann,
Varga Emőke – Daróczi Gabriella: Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében (Lehmann Miklós)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 4. (2021)
-
Dóra Boronkai,
Játékalapú tanulás és anyanyelvi nevelés az alsófokú pedagógusképzésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 3. (2022)
1 2 3 4 5 6 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.