Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
XVII. évfolyam 2. szám (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
XVII. évfolyam 2. szám (2024)
Megjelent:
2024. 06. 30.
Tanulmányok
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
Steklács János
5–24
PDF
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Szenczi-Velkey Beáta, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Tary Blanka
25–39
PDF
Kollaboratív írás a tanárképzésben: egy részvételi pilotvizsgálat tanulságai
Szabó Gergely, Boda Virág Kata, Marczell Soma, Bodó Csanád
40–57
PDF
Műhely
Egy 10 éves vitaklub története és jó gyakorlatai
Sz. Tóth László
58–68
PDF
Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodai anyanyelvi nevelésben
Major Tünde Kármen
69–85
PDF
Szemle
Gondolatok az Édes Anyanyelvünkről
Horváth László
86–92
PDF
Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak (Hódi Ágnes –Tóth Edit)
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez
Hódi Ágnes, Tóth Edit
93–98
PDF
Kitekintő
Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései (Ribná Barbara)
Vizualitás, problémaalapúság és érzékenyítés a helyesírás-tanításban
Ribná Barbara
99–105
PDF
János Imre Heltai – Eszter Tarsoly: Translanguaging for Equal Opportunities. Speaking Romani at School (Pazonyi Judit)
A többnyelvű oktatás igazsága és esélyteremtő ereje
Pazonyi Judit
106–112
PDF
Mozaik
Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
Fejes József Balázs
113–118
PDF
Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig 3. – beszámoló egy gyermeknyelvi szakmai konferenciáról
Nagy Dóra
119–125
PDF
Postaláda
Nyelvészet mindenkinek
Schirm Anita
126–129
PDF
30. jászsági helyesíró verseny
Tóthné Eszes Éva
130–133
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak