Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 2. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 2. (2024)
Megjelent:
2024. 06. 30.
Tanulmányok
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
János Steklács
5-24
PDF
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Beáta Szenczi-Velkey, József Balázs Fejes, Tibor Vígh, Ágnes Hódi, Blanka Tary
25-39
PDF
Kollaboratív írás a tanárképzésben: egy részvételi pilotvizsgálat tanulságai
Gergely Szabó, Virág Kata Boda, Soma Marczell, Csanád Bodó
40-57
PDF
Műhely
Egy 10 éves vitaklub története és jó gyakorlatai
László Sz. Tóth
58-68
PDF
Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodai anyanyelvi nevelésben
Tünde Kármen Major
69-85
PDF
Szemle
Gondolatok az Édes Anyanyelvünkről
László Horváth
86-92
PDF
Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak (Hódi Ágnes –Tóth Edit)
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez
Ágnes Hódi, Edit Tóth
93-98
PDF
Kitekintő
Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései (Ribná Barbara)
Vizualitás, problémaalapúság és érzékenyítés a helyesírás-tanításban
Barbara Ribná
99-105
PDF
János Imre Heltai – Eszter Tarsoly: Translanguaging for Equal Opportunities. Speaking Romani at School (Pazonyi Judit)
A többnyelvű oktatás igazsága és esélyteremtő ereje
Judit Pazonyi
106-112
PDF
Mozaik
Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
József Balázs Fejes
113-118
PDF
Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig 3. – beszámoló egy gyermeknyelvi szakmai konferenciáról
Dóra Nagy
119-125
PDF
Postaláda
Nyelvészet mindenkinek
Anita Schirm
126-129
PDF
30. jászsági helyesíró verseny
Éva Tóthné Eszes
130-133
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak