Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 2. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 2. (2024)
Megjelent:
2024. 06. 30.
Tanulmányok
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
János Steklács
5-24
PDF
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Beáta Szenczi-Velkey, József Balázs Fejes, Tibor Vígh, Ágnes Hódi, Blanka Tary
25-39
PDF
Kollaboratív írás a tanárképzésben: egy részvételi pilotvizsgálat tanulságai
Gergely Szabó, Virág Kata Boda, Soma Marczell, Csanád Bodó
40-57
PDF
Műhely
Egy 10 éves vitaklub története és jó gyakorlatai
László Sz. Tóth
58-68
PDF
Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodai anyanyelvi nevelésben
Tünde Kármen Major
69-85
PDF
Szemle
Gondolatok az Édes Anyanyelvünkről
László Horváth
86-92
PDF
Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak (Hódi Ágnes –Tóth Edit)
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez
Ágnes Hódi, Edit Tóth
93-98
PDF
Kitekintő
Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései (Ribná Barbara)
Vizualitás, problémaalapúság és érzékenyítés a helyesírás-tanításban
Barbara Ribná
99-105
PDF
János Imre Heltai – Eszter Tarsoly: Translanguaging for Equal Opportunities. Speaking Romani at School (Pazonyi Judit)
A többnyelvű oktatás igazsága és esélyteremtő ereje
Judit Pazonyi
106-112
PDF
Mozaik
Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
József Balázs Fejes
113-118
PDF
Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig 3. – beszámoló egy gyermeknyelvi szakmai konferenciáról
Dóra Nagy
119-125
PDF
Postaláda
Nyelvészet mindenkinek
Anita Schirm
126-129
PDF
30. jászsági helyesíró verseny
Éva Tóthné Eszes
130-133
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak