Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 17 szám 2. (2024)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 17 szám 2. (2024)
Megjelent:
2024-06-30
Tanulmányok
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
Steklács János
5-24
PDF
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Szenczi-Velkey Beáta, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Tary Blanka
25-39
PDF
Kollaboratív írás a tanárképzésben: egy részvételi pilotvizsgálat tanulságai
Szabó Gergely, Boda Virág Kata, Marczell Soma, Bodó Csanád
40-57
PDF
Műhely
Egy 10 éves vitaklub története és jó gyakorlatai
Sz. Tóth László
58-68
PDF
Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodai anyanyelvi nevelésben
Major Tünde Kármen
69-85
PDF
Szemle
Gondolatok az Édes Anyanyelvünkről
Horváth László
86-92
PDF
Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak (Hódi Ágnes –Tóth Edit)
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez
Hódi Ágnes, Tóth Edit
93-98
PDF
Kitekintő
Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései (Ribná Barbara)
Vizualitás, problémaalapúság és érzékenyítés a helyesírás-tanításban
Ribná Barbara
99-105
PDF
János Imre Heltai – Eszter Tarsoly: Translanguaging for Equal Opportunities. Speaking Romani at School (Pazonyi Judit)
A többnyelvű oktatás igazsága és esélyteremtő ereje
Pazonyi Judit
106-112
PDF
Mozaik
Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
Fejes József Balázs
113-118
PDF
Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig 3. – beszámoló egy gyermeknyelvi szakmai konferenciáról
Nagy Dóra
119-125
PDF
Postaláda
Nyelvészet mindenkinek
Schirm Anita
126-129
PDF
30. jászsági helyesíró verseny
Tóthné Eszes Éva
130-133
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak