Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
English
Magyar
Register
Login
Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Language
English
Magyar
Search
Register
Login
Vol. 17 No. 2. (2024)
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 2. (2024)
Published:
2024. 06. 30.
Tanulmányok
The concept and significance of the fluency of reading in the system of reading instruction. Theoretical background of an exploratory study and issues of paradigm shift
János Steklács
5-24
PDF (Magyar)
Suggestions for the development of text comprehension embedded in subjects – supporting reading motivation II.
Beáta Szenczi-Velkey, József Balázs Fejes, Tibor Vígh, Ágnes Hódi, Blanka Tary
25-39
PDF (Magyar)
Collaborative writing in teacher education: conclusions of a participatory pilot study
Gergely Szabó, Virág Kata Boda, Soma Marczell, Csanád Bodó
40-57
PDF (Magyar)
Műhely
The History and Best Practices of a 10-Year-Old Debate Club
László Sz. Tóth
58-68
PDF (Magyar)
The Connection Points of Native Language and Emotional Education in Preschool Practice
Tünde Kármen Major
69-85
PDF (Magyar)
Szemle
Thoughts on the journal Édes Anyanyelvünk [Sweet Mother Tongue]
László Horváth
86-92
PDF (Magyar)
Theoretical and practical guide to language development
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez
Ágnes Hódi, Edit Tóth
93-98
PDF (Magyar)
Kitekintő
Ribná, Barbara: Visuality, problem-basedness and senzitization in spelling instruction
Vizualitás, problémaalapúság és érzékenyítés a helyesírás-tanításban
Barbara Ribná
99-105
PDF (Magyar)
Pazonyi, Judit: The truth and empowerment potential of multilingual education
A többnyelvű oktatás igazsága és esélyteremtő ereje
Judit Pazonyi
106-112
PDF (Magyar)
Mozaik
Introducing the MTA-SZTE Reading and Motivation Research Group
József Balázs Fejes
113-118
PDF (Magyar)
Language Development from Infancy to Adolescence 3 – report on a professional conference on child language
Dóra Nagy
119-125
PDF (Magyar)
Postaláda
Linguistics for everyone
Anita Schirm
126-129
PDF (Magyar)
30th spelling competition in the region of Jászság
Éva Tóthné Eszes
130-133
PDF (Magyar)
Loading...
English
Magyar
For Readers
For Authors
For Librarians