Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport
Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
-
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Blanka Tary,
Tibor Vígh,
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
Beáta Szenczi-Velkey,
József Balázs Fejes,
Tibor Vígh,
Ágnes Hódi,
Blanka Tary,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 1. (2023)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Beáta Szenczi-Velkey,
József Balázs Fejes,
Tibor Vígh,
Ágnes Hódi,
Blanka Tary,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
-
Veronika Kiss,
Péter Endre Csempesz,
József Balázs Fejes,
Motiváció ösztöndíjprogram – Egy szövegértést fejlesztő mentorprogram koncepciója és tapasztalatai
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 8 szám 1. (2015)