Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
XV. évfolyam 2. szám (2022)
Főoldal
/
Archívum
/
XV. évfolyam 2. szám (2022)
Megjelent:
2022. 06. 30.
Tanulmányok
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
Fejes József Balázs, Hódi Ágnes, Szenczi-Velkey Beáta, Tary Blanka, Vígh Tibor
5–28
PDF
A digitális oktatás face-to-face szóbeli kommunikációjának jellemzői és illemtana
Dobos Dóra, Vígh-Szabó Melinda
29–46
PDF
Műhely
Grammatikatanítás a magyar szakos tanárjelöltek szemszögéből
Bartha Blanka
47–60
PDF
Élményalapú nyelvtörténet
Gyakorlatok az ELTE Benkő Loránd Nyelvtörténeti Hallgatói Műhely Nyelvtörténet az oktatásban kutatócsoportjának tollából
Sarnyai Vivien
61–90
PDF
A diskurzusjelölők tanítása egy középiskolai magyar nyelvi órán
Pomázi Bence
91–104
PDF
Szemle
Adamikné Jászó Anna: Humor és retorika az irodalomtanításban. Az érvelés humora Arany, Jókai, Gárdonyi és Móra műveiben (Lőrincz Julianna)
A humor és a retorika az irodalomban és az irodalomoktatásban
Lőrincz Julianna
105–111
PDF
Kontra Miklós – Borbély Anna (szerk.): Tanulmányok a budapesti beszédről a Budapesti Szociolingvisztikai Interjú alapján (Jenei Kamilla)
Tanulmányok a Budapesti Szociolingvisztikai Interjú alapján
Jenei Kamilla
112–118
PDF
Kitekintő
Magyari Sára – Bartha Krisztina (szerk.): Nyelvi közösségek – közösségi perspektívák (Crişan Greta)
Tanulmánykötet a nyelv közösségi perspektíváiról
Crişan Greta
119–122
PDF
Nemzetközi konferencia a többközpontú nyelvek jegyében
Máté Réka
123–126
PDF
Mozaik
20 éves a Szemere Gyula anyanyelv-pedagógiai kutatócsoport. Beszámoló a jubileumi rendezvénysorozatról
Gonda Zsuzsa
127–133
PDF
A Szülőnek lenni program a gyerekekért
Cserey Miklós
134–139
PDF
Postaláda
Újra fiatal szónokokkal telt meg az ELTE BTK kari tanácsterme
Murányi Sarolta
140–142
PDF
Beszámoló a 20 aktuális téma az anyanyelv-pedagógiában című workshop beszédfejlesztés-műhelyéről
Tomori Tímea
143–145
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak