Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 16 szám 1. (2023)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 16 szám 1. (2023)
Megjelent:
2023. 03. 31.
Tanulmányok
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
Blanka Tary, József Balázs Fejes, Ágnes Hódi, Beáta Szenczi-Velkey, Tibor Vígh
1-22
PDF
Magyar–angol kétnyelvűek vizuális szófelismerési mintái
Petra Ihász, András Benyhe, Gyula Sáry, Zoltán Juhász, Judit Navracsics
23-42
PDF
Kutatási eredményekre épülő pedagógiai módszertan az olvasástanításban
Gáborné Demeter
43-61
PDF
Műhely
Anyanyelvi nevelés digitális eszközökkel
Györgyi Zs. Sejtes
62-78
PDF
Tudásmegosztás, egymástól tanulás a Tanítsunk Magyarországért Program kurzusain
Katalin Tókos
79-93
PDF
Szemle
Kajdi Alexandra: Anya – nyelv – játék. Játékos anyanyelvi fejlesztő gyakorlatok óvodásoknak és kisiskolásoknak (Zsolnai Márton)
Egy hiánypótló játékgyűjtemény óvodapedagógusoknak, tanítóknak és magyar mint idegen nyelv tanároknak
Márton Zsolnai
94-98
PDF
Jánk István – H. Tomesz Tímea – Domonkosi Ágnes (szerk.): A digitális oktatásról oktatásnyelvészeti szemszögből (Tóth Anna)
A digitális oktatásról oktatásnyelvészeti nézőpontból
Anna Tóth
99-106
PDF
Kitekintő
Az alapfokú anyanyelvi oktatás helyzete napjaink Etiópiájában
Keresa Kumera Chali, Andrea Parapatics
107-116
PDF
Az Acta Academiae Beregsasiensis, Philologica folyóirat
Katalin Dudics Lakatos
117-120
PDF
Mozaik
15 éve az anyanyelv-pedagógia szolgálatában
Ágnes Antalné Szabó
121-129
PDF
Több mint harminc éve az olvasás ügyéért. Bemutatkozik a Magyar Olvasástársaság
Zoltán Pompor
130-136
PDF
Postaláda
A „makarónikifejezések” helyesírási problémái
Dorottya Jakab, Zsófia Ludányi
137-139
PDF
MAPPA – Nem tankönyvet, hanem gyereket tanítunk
Zsolt Fejér
140-141
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak