Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Events
Announcements
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Register
Login
Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Events
Announcements
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Language
English
Magyar
Search
Register
Login
Vol. 18 No. 1. (2025)
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 1. (2025)
Published:
2025. 03. 31.
Tanulmányok
The role of images in research on linguistic and speech abilities
Bertalan Regina Frida
1–11
PDF (Magyar)
The impact of digital tools on the development of children’s narrative skills
Literature review
Korom Ágnes
12–25
PDF (Magyar)
Műhely
Teaching Oral Argumentation
Dömök Vivien
26–31
PDF (Magyar)
Melléklet (Magyar)
A functional approach to pronouns in first language education in grade 6
Hantos Flóra
32–49
PDF (Magyar)
Szemle
Linguistic overview of national minorities in Hungary
Nyelvi helyzetkép a magyarországi nemzetiségekről
Karmacsi Zoltán
50–56
PDF (Magyar)
Address me, and I’ll tell you who you are
Szólíts meg, megmondom, ki vagy
Jónás Erzsébet
57–63
PDF (Magyar)
Kitekintő
Second-language socialization among Hungarian speakers in Romania
Másodnyelvű szocializáció a romániai magyarok körében
Vincze Zsófia
64–67
PDF (Magyar)
Glotta Turns Ten – A small community with big plans
Lehocki-Samardzic Anna
68–73
PDF (Magyar)
Mozaik
Suggestions for modernizing the Hungarian system of teaching reading
Steklács János, Knézich Anikó, Kormos Judit, Sipos Zsóka, Szenczi-Velkey Beáta
74–80
PDF (Magyar)
„Our Sweet Mother Tongue” – Language usage competition in the Carpathian Basin
Nyiri Péter
81–88
PDF (Magyar)
Practices in teacher training
Report on the ’National Teacher Training Conference 4’: „Teacher Scientists – Scientist Teachers”
Gonda Zsuzsa
89–94
PDF (Magyar)
Postaláda
Report on the Carpathian Basin Final of the 29th Béla Nagy J. Spelling Competition for teacher candidates
Gréczi-Zsoldos Enikő
95–97
PDF (Magyar)
Melléklet 1. (Magyar)
Melléklet 2. (Magyar)
Possibilities of using the Art-Based Subprogram of the Complex Basic Program in first language lessons
Tőke Anita
98–101
PDF (Magyar)
Melléklet (Magyar)
Loading...
English
Magyar
For Readers
For Authors
For Librarians