Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 4. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 4. (2021)
Megjelent:
2021. 12. 31.
Tanulmányok
Hogyan zajlott a magyar nyelv digitális tanítása a járványhelyzet alatt?
István Jánk, Marina Lőrincz
5-26
PDF
Kommunikációs jellemzők tizenévesek kötött témájú képleírásában
Mária Laczkó
27-43
PDF
A beszédhanghibákkal rendelkező diákok értékelése a köznevelésben
Boglárka Kaposvári, István Mrázik
44-58
PDF
Műhely
A tanulói beszédidő növelése az online tanórán
Zsuzsa Gonda
59-76
PDF
Az újmédia szerepe az olvasóvá nevelésben
Balázs Nagy
77-90
PDF
Szemle
Varga Emőke – Daróczi Gabriella: Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében (Lehmann Miklós)
Olvasás és szövegértés: interaktív könyvek gyermekkorban
Miklós Lehmann
91-94
PDF
Bóna Judit (szerk.): (Dis)fluencies in children’s speech (Csárdás László)
A beszéd folyamatossága kisgyermekkortól kamaszkorig
László Csárdás
95-97
PDF
Kitekintő
Beregszászi Anikó: Alkalmi mondatok zongorára. A magyar nyelv oktatásának kihívásai kisebbségben (Dudics Lakatos Katalin)
A kárpátaljai magyar nyelvű oktatás lehetőségeiről, céljairól
Katalin Dudics Lakatos
98-102
PDF
Péntek János – Benő Attila: A magyar nyelv Romániában (Erdélyben) (Dimény Hajnalka)
A magyar nyelv a Kárpát-medencében a XX. század végén című sorozat utolsó kötete
Hajnalka Dimény
103-110
PDF
Mozaik
Tanulástámogató anyanyelvi nevelés. Beszámoló a VII. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferenciáról
Renáta Hajba
111-115
PDF
Természettudományos és anyanyelvi nevelés a természetben? A Fizikatúra című tanulmányi verseny bemutatása
Dorottya Tücsök
116-125
PDF
Postaláda
Egy jó gyakorlat bemutatása: a szövegértés fejlesztésének lehetőségei a felső tagozaton, avagy megértetni, tehát érteni
Anikó Hidegh
126-130
PDF
Nyelvtörténeti séta
Edit Gecsei
131-133
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak