Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 4. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 4. (2021)
Megjelent:
2021. 12. 31.
Tanulmányok
Hogyan zajlott a magyar nyelv digitális tanítása a járványhelyzet alatt?
Jánk István, Lőrincz Marina
PDF
Kommunikációs jellemzők tizenévesek kötött témájú képleírásában
Laczkó Mária
PDF
A beszédhanghibákkal rendelkező diákok értékelése a köznevelésben
Kaposvári Boglárka, Mrázik István
PDF
Műhely
A tanulói beszédidő növelése az online tanórán
Gonda Zsuzsa
PDF
Az újmédia szerepe az olvasóvá nevelésben
Nagy Balázs
PDF
Szemle
Varga Emőke – Daróczi Gabriella: Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében (Lehmann Miklós)
Olvasás és szövegértés: interaktív könyvek gyermekkorban
Lehmann Miklós
PDF
Bóna Judit (szerk.): (Dis)fluencies in children’s speech (Csárdás László)
A beszéd folyamatossága kisgyermekkortól kamaszkorig
Csárdás László
PDF
Kitekintő
Beregszászi Anikó: Alkalmi mondatok zongorára. A magyar nyelv oktatásának kihívásai kisebbségben (Dudics Lakatos Katalin)
A kárpátaljai magyar nyelvű oktatás lehetőségeiről, céljairól
Dudics Lakatos Katalin
PDF
Péntek János – Benő Attila: A magyar nyelv Romániában (Erdélyben) (Dimény Hajnalka)
A magyar nyelv a Kárpát-medencében a XX. század végén című sorozat utolsó kötete
Dimény Hajnalka
PDF
Mozaik
Tanulástámogató anyanyelvi nevelés. Beszámoló a VII. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferenciáról
Hajba Renáta
PDF
Természettudományos és anyanyelvi nevelés a természetben? A Fizikatúra című tanulmányi verseny bemutatása
Tücsök Dorottya
PDF
Postaláda
Egy jó gyakorlat bemutatása: a szövegértés fejlesztésének lehetőségei a felső tagozaton, avagy megértetni, tehát érteni
Hidegh Anikó
PDF
Nyelvtörténeti séta
Gecsei Edit
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak