Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 11 szám 3. (2018)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 3. (2018)
Megjelent:
2018. 09. 30.
Tanulmányok
Az érvelés és a stílus humora Gárdonyi regényeiben I.
Anna Adamikné Jászó
5-23
PDF
A szavaktól a történetekig
Sarolta Murányi
24-39
PDF
Műhely
Empirikus vizsgálatok A Tanár című televíziós sorozat kapcsán
Dániel Lóránd Keszy-Harmath
40-49
PDF
A spontán beszéd fejlesztése az interaktív tábla segítségével
Frida Oláh
50-65
PDF
Szemle
Major Éva – Veszelszki Ágnes szerk.: A tanárrá válás és a tanárság kutatása. A magyar nyelv és irodalom, az idegen nyelvek és a művészetek műveltségi területen (N. Császi Ildikó)
Az iskolai gyakorlat és a tanárság kutatása
Ildikó N. Császi
66-71
PDF
G. Gődény Andrea: Olvasáspedagógiai tanulmányok (Lózsi Tamás)
Az olvasás élménye
Tamás Lózsi
72-74
PDF
Kitekintő
Szónokverseny Erdélyben
Magdolna Deák
75-82
PDF
Új tananyagok a romániai magyar anyanyelvoktatásban
Sára Magyari
83-86
PDF
Journal of Child Language
Noémi Bodnár
87-89
PDF
Mozaik
Ismét Kárpát-medencei helyesírási verseny az egri egyetemen
Gabriella Bozsik
90-97
PDF
Gyermeknyelvi kutatások Magyarországon. Beszámoló Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után című konferenciáról
Julianna Jankovics, Réka Kalóné Gyenes
98-103
PDF
Postaláda
TUDOK – Középiskolások kutatási és előadási lehetőségéről a humántudományok területen
Szilvia Deák-Takács
104-108
PDF
Szavaink
Katalin Gergelyi
109-112
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak