Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 12 szám 3 (2024): A bölcsődétől az egyetemig. Tanulmányok a kisgyermekkori neveléshez
Vendégszerkesztő: Svraka Bernadett
Megjelent:
2024-12-17
Teljes szám
2024/3
Előszó
Bevezető
Éva Márkus, Norbert Gombos, Bernadett Svraka
5-10
PDF
Tematikus tanulmányok
A tanfolyamoktól a felsőoktatásig - mozaikok a bölcsődei gondozónőképzés történetéből
Ágnes Nyitrai
11-34
PDF
A népszokások ismeretének online mérése óvodáskorú gyermekek körében
Zsuzsa Csontosné Buzás , Rebeka Prémecz, Ágnes Maródi
35-50
PDF
Német nyelvjárások a nemzetiségi óvodákban – a képeskönyvek tanulsága
Ágnes Klein, Éva Márkus
51-65
PDF
Az alsó tagozatos diákok transzverzális készségeinek fejlesztését támogató digitális alkalmazások
Katalin Kulman, Elwira Lewandowska
66-78
PDF
Kortárs angol-amerikai költők a korai angol nyelvi nevelésben
Katalin Palkóné Tabi
79-91
PDF
Tanítójelöltek pályával kapcsolatos kompetenciaérzetének vizsgálata
Renáta Bernhardt
92-109
PDF
A pedagógiai gyakorlat új modelljei, mint a leendő pedagógusok szakmai kompetenciáinak fejlesztésének eszközei
Eleonóra Mendel, Lívia Fenyvesi
110-120
PDF
A diszlexiás tanulók nyelvoktatásának kérdései a pedagógusok szemszögéből
Magdolna Nemes
121-141
PDF
Óvodai képességzsonglőrök, avagy komplex kognitív képességfejlesztés az óvodában az óvodapedagógusok szemszögéből megközelítve
Zsófia Biró Rita
142-154
PDF
Részvétel, nem részvét kell! Inklúzió a vizuális nevelés eszközeivel a pedagógusképzésben
Györgyi Bokor-Bacsák , Gabriella Pataky, Viola Rekvényi, Judit Skaliczki
155-164
PDF
Tanulmányok
Tanulási kompetencia
Krisztián Józsa, Gabriella Józsa, Stephen Amukune
165-185
PDF
Krízisben. Az elmúlt 10 év történéseinek hatása a gyermekek mentális egészségére
Zsuzsa F. Lassú
186-215
PDF
A kötődési kapcsolatban elszenvedett gyermekkori bántalmazás, elhanyagolás és traumák kezelése játékterápiával
Bernadett Eigner
216-243
PDF
Amikor az apa megy GYES-re – Az apasági szabadság igénybevételének szabályozása és hatása
Adrienn Orosz
244-256
PDF
A szülőség és gyermekfejlődés nehezített teherbeesést követően
Laura Hermanovszky, Zsuzsanna Almássy
257-275
PDF
Szemle
Könyvismertetés
Szabadi Magdolna (2021). A szociális kompetencia fejlesztésének lehetősége zeneterápiás eszközökkel a tanító- és tanárképzésben. Budapest, ELTE TÓK, p. 140, ISBN 978-963-489-351-6
Klára B. Zsoffay
276-278
PDF
Határtalan
Tanulmányút Dániában. A német kisebbség pedagógusképzése, óvodái és iskolái
Éva Márkus
279-302
PDF
Szerzőink
Szerzőink 2024/3
303-316
Szerzőink 2024/4
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján