Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 10 szám 4 (2022): Gyermekek és a tér – Új kutatási lehetőségek a „térbeli fordulat” forrásvidékein
Évf. 10 szám 4 (2022): Gyermekek és a tér – Új kutatási lehetőségek a „térbeli fordulat” forrásvidékein
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4
Megjelent:
2022-12-31
Teljes szám
2022/4
Tanulmányok
Two types of genetic reasoning in contemporary psychology and their relevance for education
Csaba Pléh
5-25
PDF
Szülői preferenciák és tapasztalatok az általános iskola választásával összefüggésben
Balázs József Fejes, Anett Bugyi, Norbert Szűcs, Edit Tóth
26-49
PDF
Hogyan vélekednek a szülők az óvoda–iskola átmenet főbb kérdéseiről?
Anita Fleisz-Gyurcsik
50-76
PDF
Az implicit tanulás faktorai a zenehallgatás során
Potenciális fejlesztési transzferek
József Révész, Krisztina Révészné Pálfi, Gergő Vida
77-88
PDF
Előszó
Előszó
Éva Szabolcs
89-90
PDF
Tematikus tanulmányok
Téri fordulat a nevelés- és gyermekkortörténet kutatásában
Katalin Kéri, Éva Szabolcs
91-100
PDF
Csecsemőmegfigyelések téri vonatkozásai
Violetta Tóth-Varga, Andrea Dúll
101-121
PDF
Kulturális tükör – Nevelési célok és értékek Japánban és Magyarországon
Ágnes Bálint, Szilvia Jámbori
122-143
PDF
Gyermekút az ágazatközi együttműködés fókuszában
Sándor Haász, Judit Kereki
144-168
PDF
Az 1980-as évek köztéri szobrainak gyermekképe négy magyarországi szobor elemzésén keresztül
Pálma Farkas, Orsolya Tünde Endrődy
169-192
PDF
Kisgyermeknevelők által befolyásolható környezet a bölcsődében
Kinga Gyöngy
193-219
PDF
Az óvodáskorú gyermek fő nevelési színtereinek, azaz a család és az óvoda kapcsolatának alakulása az ötvenes években
Yvetta Kóger
220-244
PDF
Tanulási tér és tanulási környezetek kapcsolatrendszere a környezeti nevelésben.
Elméleti megközelítés a környezeti nevelés tanulási környezeteinek vizsgálatához
Levente Álmos Szőcs, Attila Varga, Zsuzsanna Angyal
245-255
PDF
Tematikus műhely
Játék – udvar – gyerekközösség
László Trencsényi
256-267
PDF
A tér és a magyar népmesei szimbólumok
Gizella Frang
268-299
PDF
Test/tér/kép – kísérlet a múzeumi tér és térélmény gyermeki test felőli megközelítésére
Zsófia Albrecht
300-311
PDF
Az autizmus spektrumzavar néhány aspektusa
Katalin Fási, Róbert Erdei
312-324
PDF
Szemle
A gyermekkori szenzoros információ-feldolgozás támogatásának hazai interpretációja
Gabriella Daróczi
325-328
PDF
Szerzőink
Szerzők 2022/4
329-341
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján