A gyermekkori szenzoros információ-feldolgozás támogatásának hazai interpretációja
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.325.328Kulcsszavak:
tanulás , szenzoros információfeldolgozás , mozgás , nyelvi képesség , terápia-gyakorlatAbsztrakt
A kritika tárgya a Gondolat Kiadónál 2021-ben megjelent
a Szenzoros információ-feldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata című monográfia. A kritika a Frostig-programról
„nemzetközi és hazai kitekintésben” átfogó képet adó monografikus célkitűzés megvalósulása mellett érvel egyrészt. Másrészt e szakmai munkának a pedagógus és a gyógypedagógus-képzésben játszott diszciplináris jelentőségét hangsúlyozza s egyúttal a gyakorló pedagógusok figyelmébe ajánlja.Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Hivatkozások
Arnheim, R. (2004). A vizuális élmény – Az alkotó látás pszichológiája. Aldus Kiadó.
Gerebenné Várbíró, K., Reményi, T. & Rosta, K. (2021). Szenzoros információ-feldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata. Gondolat Kiadó.
Gyarmathy, É. (2021). Atipikus hiperaktívak és a tipikus tehetségesek mítosza. http://real.mtak.hu/8810/1/Atipikus%20hiperaktivak%20es%20a%20tipikus%20tehetsegesek%20mitosza.pdf
##submission.downloads##
Megjelent
2022-12-31
Hogyan kell idézni
Daróczi, G. (2022). A gyermekkori szenzoros információ-feldolgozás támogatásának hazai interpretációja. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 325–328. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.325.328
Folyóiratszám
Rovat
Szemle
License
Copyright (c) 2022 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.