Előszó

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.89.90

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Hivatkozások

Albrecht, (2022). Test/tér/kép – kísérlet a múzeumi tér és térélmény gyermeki test felőli megközelítésére. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 300–311. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.300.311

Bálint, Á. & Jámbori, Sz. (2022). Kulturális tükör - Nevelési célok és értékek Japánban és Magyarországon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 122–143. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.122.143

Berger, V. (2016). A tér kategóriája a szociológia- és társadalomelméletekben. PhD-értekezés. ELTE TÁTK. https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/37855/t%C3%A9rszoc_eg%C3%A9sz-1.pdf (2022. 06. 13.)

Farkas, P. & Endrődy, O. (2022). Az 1980-as évek köztéri szobrainak gyermekképe – vizuális elemzés. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 169–192. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.161.184

Gyöngy, K. (2022). Kisgyermeknevelők által befolyásolható környezeti tényezők a bölcsődében. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 193–219. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.193.219

James, A. & James, A. (2012, Eds.). Key Concepts in Childhood Studies. Sage.

Kéri, K. & Szabolcs, É (2022). Fordulat a bölcsészeti és társadalomtudományi kutatásokban. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 91–100. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.91.100

Pál, E. (2019), A táguló tér. A tér fogalma diszciplínán innen és túl. In Pál, E. (Ed.), Tér, tudomány, történet (pp. 7–12). Martin Opitz.

##submission.downloads##

Megjelent

2022-12-31

Hogyan kell idézni

Szabolcs, Éva. (2022). Előszó. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 89–90. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.89.90