Előszó
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.89.90Letöltések
Hivatkozások
Albrecht, (2022). Test/tér/kép – kísérlet a múzeumi tér és térélmény gyermeki test felőli megközelítésére. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 300–311. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.300.311
Bálint, Á. & Jámbori, Sz. (2022). Kulturális tükör - Nevelési célok és értékek Japánban és Magyarországon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 122–143. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.122.143
Berger, V. (2016). A tér kategóriája a szociológia- és társadalomelméletekben. PhD-értekezés. ELTE TÁTK. https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/37855/t%C3%A9rszoc_eg%C3%A9sz-1.pdf (2022. 06. 13.)
Farkas, P. & Endrődy, O. (2022). Az 1980-as évek köztéri szobrainak gyermekképe – vizuális elemzés. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 169–192. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.169.192
Gyöngy, K. (2022). Kisgyermeknevelők által befolyásolható környezeti tényezők a bölcsődében. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 193–219. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.193.219
James, A. & James, A. (2012, Eds.). Key Concepts in Childhood Studies. Sage.
Kéri, K. & Szabolcs, É (2022). Fordulat a bölcsészeti és társadalomtudományi kutatásokban. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 91–100. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.91.100
Pál, E. (2019), A táguló tér. A tér fogalma diszciplínán innen és túl. In Pál, E. (Ed.), Tér, tudomány, történet (pp. 7–12). Martin Opitz.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2022 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.