Introduction
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.89.90Downloads
References
Albrecht, (2022). Test/tér/kép – kísérlet a múzeumi tér és térélmény gyermeki test felőli megközelítésére. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 300–311. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.300.311
Bálint, Á. & Jámbori, Sz. (2022). Kulturális tükör - Nevelési célok és értékek Japánban és Magyarországon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 122–143. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.122.143
Berger, V. (2016). A tér kategóriája a szociológia- és társadalomelméletekben. PhD-értekezés. ELTE TÁTK. https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/37855/t%C3%A9rszoc_eg%C3%A9sz-1.pdf (2022. 06. 13.)
Farkas, P. & Endrődy, O. (2022). Az 1980-as évek köztéri szobrainak gyermekképe – vizuális elemzés. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 169–192. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.169.192
Gyöngy, K. (2022). Kisgyermeknevelők által befolyásolható környezeti tényezők a bölcsődében. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 193–219. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.193.219
James, A. & James, A. (2012, Eds.). Key Concepts in Childhood Studies. Sage.
Kéri, K. & Szabolcs, É (2022). Fordulat a bölcsészeti és társadalomtudományi kutatásokban. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(4), 91–100. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.4.91.100
Pál, E. (2019), A táguló tér. A tér fogalma diszciplínán innen és túl. In Pál, E. (Ed.), Tér, tudomány, történet (pp. 7–12). Martin Opitz.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Author
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.