Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 13 szám 1 (2025): Fenntarthatóságra nevelés a nevelési-oktatási intézményekben
Vendégszerkesztő: Szurdoki Erzsébet
Megjelent:
2025-03-06
Teljes szám
2025/1
Tanulmányok
Esszenciális ábrák szerepe egy fejlesztő kísérlet keretein belül
Nikolett Turzó-Sovák, Csaba Csíkos
5-19
PDF
Supporting Preschool Teachers and Candidates in Inclusive Preschool Setting – Presentation of Naturalistic Teaching Project
Zsófia Böddi, Zsuzsa F. Lassú, Valéria Kerekes, Bernadett Svraka
20-28
PDF (English)
Bizonytalanság, ökoérzelmek, természet és szabadság – A fenntarthatóságra nevelés pedagógiai dilemmái
Attila Varga, Csilla Ágoston-Kostyál, Ágnes Buvár, Sándor Csonka, Zsófia Ágnes Szabó, Andrea Dúll
29-40
PDF
A becslés, mérés kompetencia-komponens különbségei a 2012-es és a 2020-as Nemzeti alaptanterv alapján tanuló diákok között
Katalin Kulman, Gábor Dancs, Zita Bauer, Klára B. Zsoffay, Ilona Bihariné Krekó, Veronika Fülöp, Bernadett Patasics-Gira, Ildikó Marianna Józsa, Judit Koósné Sinkó, Annamária Láng, Beáta Venyingi, Gábor Áron Vitályos, Erzsébet Szurdoki
41-52
PDF
Általános iskolás (alsó tagozatos) gyermekek táplálkozási és életmódbeli jellemzőinek vizsgálata
Gábor Áron Vitályos, Klára B. Zsoffay, Gábor Dancs, Beáta Venyingi
53-69
PDF
Előszó
Előszó
Erzsébet Szurdoki
70-73
PDF
Tematikus tanulmányok
Analyses on the anthropocene from anthropology to philosophy
Bektas Yener, Oya Esra Bektas
74-84
PDF (English)
A fenntarthatóságra nevelés vizsgálata a szigetközi általános iskolákban
Lajosné Csenger, Bálint Lampert, Viktória Kövecsesné Gősi, Szilvia Petzné Tóth, András Halbritter
85-104
PDF
Környezeti nevelés hatása a Dunakanyarban
Szibilla Fazekas
105-126
PDF
A fenntarthatóságra nevelés fejlődése a képzési és kimeneti követelmények tükrében
Tímea Laura Nyitrai
127-142
PDF
Környezeti szemléletformálás két eltérő környezeti adottsággal rendelkező budapesti gimnáziumban
Zoltán Seres, Bence Nagy
143-160
PDF
Fenntarthatóság és művészetpedagógia – Új kihívások a pedagógusképzés vizuális nevelésében
Viola Rekvényi, Judit Skaliczki, Gabriella Pataky
161-168
PDF
Tematikus műhely
Fenntarthatóságra nevelés a Tiszafüredi Óvodák Nyitnikék Tagóvodájában
Szilvia Muliter, Gabriella Pallai
169-185
PDF
Fenntarthatóságra nevelés a Benkő István Református Iskolában
Krisztina Farkasné Nagy
186–194
PDF
Tevékenykedtető feladattípusok a fenntarthatóságért
Izabella Gombkötőné Lombár
195–207
PDF
A zoopedagógia mint a fenntarthatóságra nevelés lehetősége a tanító- és óvóképzésben
Zita Bauer, Márta Szabon
208–217
PDF
Szemle
Könyvismertetés: Szabadi Magdolna Anna (2024). Zenélni, de másként – Zeneterápiás eszközök fejlesztő hatása a pedagógusjelöltek eredményes viselkedésére
Klára B. Zsoffay
218-220
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
óvoda
-
bölcsőde
játék
matematika
ikonográfia
oktatás
iskola
óvodai nevelés
óvodáskor
alsó tagozat
IKT
attitűd
diszlexia
nyelvjárás
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján