„ISIT”: Távoktatási tanártovábbképző program az össztantárgyi olvasásfejlesztésért

„ISIT”: Távoktatási tanártovábbképző program az össztantárgyi olvasásfejlesztésért

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.21030/anyp.2015.3.5

Kulcsszavak:

tanártovábbképzés, össztantárgyi olvasásfejlesztés, blended learning

Absztrakt

A tanulmány célja a nemzetközi ISIT Projekt magyarországi megvalósításának a bemutatása,
amely a BaCuLit tanár-továbbképzési program tanmenetére épül. A projekt a továbbképzési
program elméleti és gyakorlati koncepciójának figyelembevételével irányította rá a figyelmet
az össztantárgyi olvasásfejlesztés fontosságára egy blended típusú képzés keretében. Az ISIT
Projekt céljainak, résztvevőinek és munkafázisainak bemutatása mellett a tanulmány összegzi a
projekt során készült teljesítési naplók főbb tanulságait is. Ezekben minősített trénerek rögzítették
a BaCuLit tanártovábbképzés bevezetésének a lehetőségeit és akadályait, illetve beépítését a már
meglévő tanár-továbbképzési programok struktúrájába.

##submission.downloads##

Megjelent

2015. 09. 30.

Folyóiratszám

Rovat

Műhely

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.

Loading...