„ISIT”: Távoktatási tanártovábbképző program az össztantárgyi olvasásfejlesztésért
DOI:
https://doi.org/10.21030/anyp.2015.3.5Kulcsszavak:
tanártovábbképzés, össztantárgyi olvasásfejlesztés, blended learningAbsztrakt
A tanulmány célja a nemzetközi ISIT Projekt magyarországi megvalósításának a bemutatása,
amely a BaCuLit tanár-továbbképzési program tanmenetére épül. A projekt a továbbképzési
program elméleti és gyakorlati koncepciójának figyelembevételével irányította rá a figyelmet
az össztantárgyi olvasásfejlesztés fontosságára egy blended típusú képzés keretében. Az ISIT
Projekt céljainak, résztvevőinek és munkafázisainak bemutatása mellett a tanulmány összegzi a
projekt során készült teljesítési naplók főbb tanulságait is. Ezekben minősített trénerek rögzítették
a BaCuLit tanártovábbképzés bevezetésének a lehetőségeit és akadályait, illetve beépítését a már
meglévő tanár-továbbképzési programok struktúrájába.