Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 3. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 3. (2021)
Megjelent:
2021. 09. 30.
Tanulmányok
A kommunkáció rejtett zavara: a pragmatikai kommunikációs zavar
Svindt Veronika
PDF
Topik? Fókusz? Javaslatok a szórend tanításának megújításához
Imrényi András
PDF
Digitális és nyomtatott szövegek olvasásértésének mérése középiskolai diákok körében
Mendrey Zsófia
PDF
Műhely
A nyelveredet-nyelvrokonság témakör oktatása projekttel. Módszertani lehetőségek és tanári tapasztalatok
Takács Judit
PDF
A memoritertanulás és a digitális oktatás az anyanyelvi nevelésben
Urbán Péter
PDF
Szemle
Sólyom Réka: Kommunikációs gyakorlatok (H. Tomesz Tímea)
Tudatos pedagógiai kommunikáció
H. Tomesz Tímea
PDF
Benkő Zsuzsanna – Csájiné Knézics Anikó Tedd élménnyé az olvasást! Kooperatív technikák — kortárs irodalom az alsó tagozaton (G. Gődény Andrea)
Változni, hogy változtathass…
G. Gődény Andrea
PDF
Kitekintő
Az anyanyelvi nevelés kérdéseinek vizsgálata határok és korlátok nélkül
Parapatics Andrea
PDF
Az Informationen zur Deutschdidaktik folyóirat
Daróczy Anna
PDF
Mozaik
A digitális kultúra fenntarthatóságáról – műhelykonferencia a Pannon Egyetemen
Kathi Veronika
PDF
Lehetőségek egy kortárs mentorprogramban
Antalné Szabó Ágnes
PDF
Postaláda
A tanárjelöltek hosszú gyakorlata mentorszemmel
Jakab Katalin Edit
PDF
Nyelvünk néhány új tartalmú szaváról
Polák István
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak