Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 3. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 3. (2021)
Megjelent:
2021. 09. 30.
Tanulmányok
A kommunkáció rejtett zavara: a pragmatikai kommunikációs zavar
Veronika Svindt
5-18
PDF
Topik? Fókusz? Javaslatok a szórend tanításának megújításához
András Imrényi
19-30
PDF
Digitális és nyomtatott szövegek olvasásértésének mérése középiskolai diákok körében
Zsófia Mendrey
31-46
PDF
Műhely
A nyelveredet-nyelvrokonság témakör oktatása projekttel. Módszertani lehetőségek és tanári tapasztalatok
Judit Takács
47-57
PDF
A memoritertanulás és a digitális oktatás az anyanyelvi nevelésben
Péter Urbán
58-65
PDF
Szemle
Sólyom Réka: Kommunikációs gyakorlatok (H. Tomesz Tímea)
Tudatos pedagógiai kommunikáció
Tímea H. Tomesz
66-70
PDF
Benkő Zsuzsanna – Csájiné Knézics Anikó Tedd élménnyé az olvasást! Kooperatív technikák — kortárs irodalom az alsó tagozaton (G. Gődény Andrea)
Változni, hogy változtathass…
Andrea G. Gődény
71-82
PDF
Kitekintő
Az anyanyelvi nevelés kérdéseinek vizsgálata határok és korlátok nélkül
Andrea Parapatics
83-87
PDF
Az Informationen zur Deutschdidaktik folyóirat
Anna Daróczy
88-91
PDF
Mozaik
A digitális kultúra fenntarthatóságáról – műhelykonferencia a Pannon Egyetemen
Veronika Kathi
92-96
PDF
Lehetőségek egy kortárs mentorprogramban
Ágnes Antalné Szabó
97-107
PDF
Postaláda
A tanárjelöltek hosszú gyakorlata mentorszemmel
Katalin Edit Jakab
108-112
PDF
Nyelvünk néhány új tartalmú szaváról
István Polák
113-116
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak