Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 18 szám 3. (2025)
/
Mozaik
18 éve találkoznak Egerben a kommunikációoktatás iránt érdeklődő szakemberek
Beszámoló a XVIII. Tudatosság a kommunikációban – Varga Gyula-emlékkonferenciáról
Kulcsszavak:
anyanyelv-pedagógia, pedagógiai kommunikáció, kommunikációoktatás, digitális kommunikáció, digitális pedagógia
Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
Tímea H. Tomesz,
Sólyom Réka: Kommunikációs gyakorlatok (H. Tomesz Tímea)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 3. (2021)
Tímea H. Tomesz,
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete (H. Tomesz Tímea)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 1. (2021)
Tímea H. Tomesz,
Tudatosság a kommunikációban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 2. (2016)
László Balázs,
A Z generáció fejlesztésének lehetőségei – alternatív módszerek a közoktatásban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 8 szám 4. (2015)
Tímea H. Tomesz,
László Balázs,
Kommunikáció tudatosan. Emlékezés H. Varga Gyulára
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 1. (2022)
Tímea H. Tomesz,
Anyanyelvi nevelés az online térben. Beszámoló a PeLiKon2020 – A digitális oktatás nyelvi dimenziói című konferenciáról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 2. (2021)
Tímea H. Tomesz,
Aczél Petra: Médiaretorika (H. Tomesz Tímea)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 6 szám 3. (2013)
Zsuzsa Gonda,
A digitális szövegek olvasásértésének fejlesztése az olvasási stratégiák segítségével
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 8 szám 1. (2015)
Zsófia Mendrey,
Digitális és nyomtatott szövegek olvasásértésének mérése középiskolai diákok körében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 3. (2021)
Dóra Dobos,
Melinda Vígh-Szabó,
A digitális oktatás face-to-face szóbeli kommunikációjának jellemzői és illemtana
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
Zsuzsa Gonda,
Digitális szövegfeldolgozás
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 11 szám 2. (2018)
Ágnes Antalné Szabó,
Az anyanyelvi órák zárása retorikai és szakpedagógiai nézőpontból
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
Tímea H. Tomesz,
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete (H. Tomesz Tímea)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 1. (2021)
Dániel Keszy-Harmath,
A Facebook használata az anyanyelvi nevelésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 7 szám 1. (2014)
Zsolt Hollóy,
A szleng mint nyelvváltozat tanítása digitális eszközökkel
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 1. (2021)
Ágnes Antalné Szabó,
A tanulásalapú anyanyelvi nevelés
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 6 szám 4. (2013)
Ágnes Veszelszki,
Új írásjelek digitális és kézzel írt szövegekben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 5 szám 4. (2012)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.