Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 2. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 2. (2021)
Megjelent:
2021. 06. 30.
Tanulmányok
Forradalmi és csataképek. Jókai novelláskötete a szabadságharc után
Adamikné Jászó Anna
PDF
Hogyan beszéljünk a beszédről? Narratív és vizuális gyakorlatok az osztályteremben
Kresztyankó Annamária
PDF
A szövegértés mérése a történelemórán feldolgozandó szövegtípusokon 11. évfolyamos tanulók körében
Simon Viktória
PDF
Műhely
Vizualitás és kollaboráció az anyanyelvi órán
Könnyü Laura Krisztina
PDF
Többszörös intelligencia a helyesírás-tanulás gyakorlatában
Kézdy-Brózik Vera, Lengyel Zsuzsa
PDF
Szemle
Egy enciklopédikus igényű vállalkozás – Az Anyanyelvi és Irodalmi Nevelés folyóiratról és feladatairól
Kovács Tibor Attila
PDF
A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ segédletei
Nagy-Varga Zsolt
PDF
Kitekintő
Pásztor-Kicsi Mária (szerk.): Kétnyelvűség – Hátrány vagy esély? (Vas Edith)
Tanulmánykötet a kétnyelvűség előnyeiről és hátrányairól
Vas Edith
PDF
Jan Gube – Fang Gao (eds.): The Multilingual Education: Education, Ethinicity and Equity in Multilingual Asian Context (Keresa Kumera Chali)
A többnyelvű oktatás aktuális kérdéseiről ázsiai kontextusban
Keresa Kumera Chali
PDF
Mozaik
Anyanyelvi nevelés az online térben. Beszámoló a PeLiKon2020 – A digitális oktatás nyelvi dimenziói című konferenciáról
H. Tomesz Tímea
PDF
Az anyanyelv-pedagógia korszerű kérdései a digitális térben. Beszámoló a XXV. OTDK Tanulás- és tanításmódszertani – tudástechnológiai szekciójáról
Tomori Tímea
PDF
Postaláda
Soha többé!
Kerekes Barnabás
PDF
Minek nevezzelek?
Raátz Judit
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak