Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 14 szám 2. (2021)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 14 szám 2. (2021)
Megjelent:
2021. 06. 30.
Tanulmányok
Forradalmi és csataképek. Jókai novelláskötete a szabadságharc után
Anna Adamikné Jászó
5-22
PDF
Hogyan beszéljünk a beszédről? Narratív és vizuális gyakorlatok az osztályteremben
Annamária Kresztyankó
23-37
PDF
A szövegértés mérése a történelemórán feldolgozandó szövegtípusokon 11. évfolyamos tanulók körében
Viktória Simon
38-49
PDF
Műhely
Vizualitás és kollaboráció az anyanyelvi órán
Laura Krisztina Könnyü
50-64
PDF
Többszörös intelligencia a helyesírás-tanulás gyakorlatában
Vera Kézdy-Brózik, Zsuzsa Lengyel
65-86
PDF
Szemle
Egy enciklopédikus igényű vállalkozás – Az Anyanyelvi és Irodalmi Nevelés folyóiratról és feladatairól
Tibor Attila Kovács
87-90
PDF
A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ segédletei
Zsolt Nagy-Varga
91-93
PDF
Kitekintő
Pásztor-Kicsi Mária (szerk.): Kétnyelvűség – Hátrány vagy esély? (Vas Edith)
Tanulmánykötet a kétnyelvűség előnyeiről és hátrányairól
Edith Vas
94-97
PDF
Jan Gube – Fang Gao (eds.): The Multilingual Education: Education, Ethinicity and Equity in Multilingual Asian Context (Keresa Kumera Chali)
A többnyelvű oktatás aktuális kérdéseiről ázsiai kontextusban
Keresa Kumera Chali
98-101
PDF
Mozaik
Anyanyelvi nevelés az online térben. Beszámoló a PeLiKon2020 – A digitális oktatás nyelvi dimenziói című konferenciáról
Tímea H. Tomesz
102-107
PDF
Az anyanyelv-pedagógia korszerű kérdései a digitális térben. Beszámoló a XXV. OTDK Tanulás- és tanításmódszertani – tudástechnológiai szekciójáról
Tímea Tomori
108-112
PDF
Postaláda
Soha többé!
Barnabás Kerekes
113-116
PDF
Minek nevezzelek?
Judit Raátz
117-120
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak