Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 9 szám 1 (2021): Irodalommal nevelés
Évf. 9 szám 1 (2021): Irodalommal nevelés
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.1
Megjelent:
2021-04-24
Teljes szám
2021/1
Előszó
Irodalommal nevelni
Előszó a gyermekirodalmi számhoz
Tamás Lózsi, Andrea Gönczöl
5-7
PDF
Tanulmányok
Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól
Mária B. Németh, Ágnes Hódi, Fruzsina Juhász, Anett M. Sárik, Edit Tóth
8-38
PDF
English Language Children’s Literature as a Springboard for Teacher-Researcher International Collaboration
Éva Trentinné Benkő, Valéria Árva, Núria Medina-Casanovas, Mireia Canals-Botines
39-56
PDF (English)
Óvodások múzeumi tanulása – Kirándulni volna jó! Játék és tanulás a múzeumok világában
Fanni Pál
57-86
PDF
Tematikus tanulmányok
Mi születik velünk? Velünkszületettség: nyelv, gyermekfolklór
Géza Balázs
87-98
PDF
Hallgatólagos tudás az anyanyelvi nevelésben. A gyermekirodalom szerepe a nyelvi tudatosság kialakításában
Ádám Pölcz
99-114
PDF
Hisztiretorika
Tamás Lózsi
115-130
PDF
Baranya megyei német népmesék a nemzetiségi oktatásban
Az Ördögcsúcs című mesekötet
Éva Márkus
131-144
PDF
Ungarndeutsche Kinderliteratur: Josef Michaelis‘ Zauberhut
Gábor Kerekes
145-161
PDF
Neil Gaiman Coraline című regényének komparatisztikai vizsgálata
A gyermeki lélek vágyai fantázia és valóság határán
Júlia Mukics
162-190
PDF
Bukott tanárok történetei
Gabriella Petres Csizmadia
191-200
PDF
A rettenthetetlen kiflivég-saga
Keresztesi József: Csücsök, avagy a nagy pudinghajsza (Rajzolta: Horváth Ildi)
Patrik Baka L.
201-217
PDF
Tulajdonnevek kárpátaljai népmesékben a Három arany nyílvessző című népmesegyűjtemény alapján
Natália Nagy
218-229
PDF
Borbáth Péter Együtt a Pörkeföldre című meseregényének szintaktikai jellegzetességei
Krisztina Gaál-Horváth
230-239
PDF
Műhely
Jeux, apprentissage - une bonne pratique avec des contes à l’école maternelle
Anna Záluszki Bereczkiné
240-249
PDF
Olvasóvá nevelés óvodáskorban a drámapedagógia módszereivel
A mese komplex személyiségfejlesztő hatása
Andrea Gönczöl
250-260
PDF
A regényolvasás (be)vezetése – meseregények az olvasóvá válás folyamatában
Andrea Gődény Gajdóné, Judit Sinkó Koósné, Hajnalka Merényi
261-299
PDF
Könyv születik
Kreatív írás alsó tagozaton
Aranka Grandpierre
300-319
PDF
A Zoomperenciás-tengeren is túl
Egy online élőszavas mesemondó kurzus margójára
Maja Bumberák
320-326
PDF
A kommunikációs kompetencia fejlesztésének új lehetőségei: digitális történetmesélés LEGO® eszközzel
Tünde Molnár Lengyelné, Réka Racsko, Zoltán Szűts
327-339
PDF
Fedezd fel a természetet
Mónika Sztudva
340-352
PDF
Szemle
A magyar nyelv és irodalom barátainak, tanárainak lapja
Miklós Blankó
353-358
PDF
Az ezerarcú mese útjain
Kristóf Seres
359-362
PDF
Retorika mindenkinek
Márk Gulyás
363-367
PDF
Művészeti tevékenységek, rendezvények, kulturális szokások kisiskolások és tanítóik körében
Dorottya Kiss
368-371
PDF
Mindennapok
Élni a kultúrát! – Játék, művészettel nevelés és tudomány 4. Művészetpedagógiai Konferencia - ELTE Workshop for Arts Education 2021
372-374
PDF
Szerzőink
Szerzőink
375-389
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján