A Zoomperenciás-tengeren is túl

Egy online élőszavas mesemondó kurzus margójára

Szerzők

  • Maja Bumberák

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.1.320.326

Kulcsszavak:

online tanítás, élőszavas mesemondás, tanítás módszertan

Absztrakt

Mit tesz az ember, ha egy világjárvány miatt nem találkozhat személyesen tanítványaival? Ezzel a kérdéssel szembesülve megoldást kellett találnom arra, hogyan tudnám megtartani az ELTE Tanító- és Óvóképző Karán a 2019/2020 tavaszi félévre meghirdetett élőszavas mesemondás kurzusomat csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatóimnak. Sok gondolkodás és az online tanítás fortélyainak tanulmányozása után végül sikerült megvalósítani a gyakorlatias képzést a szokványostól teljesen eltérő formában, ugyanolyan óraszámban, mint eredetileg terveztem. Ebben a cikkben egyrészt szeretném megosztani a folyamattal kapcsolatos tapasztalataimat, másrészt kitérek az élőszavas mesemondás lényeges pontjaira, és bemutatom mesemondó kurzusom módszertani kereteit és főbb megfontolásait.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-04-20

Hogyan kell idézni

Bumberák, M. (2021). A Zoomperenciás-tengeren is túl: Egy online élőszavas mesemondó kurzus margójára. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 9(1), 320–326. https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.1.320.326