Egy blended learning típusú oktatási rendszer tanulságai

Egy blended learning típusú oktatási rendszer tanulságai

Szerzők

  • Ágnes Veszelszki Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, Magyarország
  • Ildikó Veszelszkiné Huszárik

DOI:

https://doi.org/10.21030/anyp.2017.2.4

Kulcsszavak:

blended learning, online oktatás, kompetenciafejlesztés, íráskészség-fejlesztés

Absztrakt

Az esettanulmány a blended learning (vegyes vagy kombinált tanulás) fogalmának, definícióinak az ismertetése után egy magyarországi, középiskolásoknak szóló, az online és az offline oktatás és mentorálás előnyeit ötvöző programot mutat be. A blended learning két, egymástól történeti szempontból is igen eltérő oktatási-tanulási mód keveréke. A hagyományos, szemtől szembeni és a távoktatás olyan kombinációja, amelyben a számítógép-alapú technológiák kiemelt szerepet játszanak. A szakirodalom az online és az offline oktatás aránya alapján négy fő típust különít el. 

##submission.downloads##

Megjelent

2017. 06. 30.

Folyóiratszám

Rovat

Műhely
Loading...