Egy blended learning típusú oktatási rendszer tanulságai
DOI:
https://doi.org/10.21030/anyp.2017.2.4Kulcsszavak:
blended learning, online oktatás, kompetenciafejlesztés, íráskészség-fejlesztésAbsztrakt
Az esettanulmány a blended learning (vegyes vagy kombinált tanulás) fogalmának, definícióinak az ismertetése után egy magyarországi, középiskolásoknak szóló, az online és az offline oktatás és mentorálás előnyeit ötvöző programot mutat be. A blended learning két, egymástól történeti szempontból is igen eltérő oktatási-tanulási mód keveréke. A hagyományos, szemtől szembeni és a távoktatás olyan kombinációja, amelyben a számítógép-alapú technológiák kiemelt szerepet játszanak. A szakirodalom az online és az offline oktatás aránya alapján négy fő típust különít el.
##submission.downloads##
Megjelent
2017. 06. 30.
Folyóiratszám
Rovat
Műhely