Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 10 szám 1. (2017)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 10 szám 1. (2017)
Megjelent:
2017. 03. 31.
Tanulmányok
Az Eötvös-szónokverseny beszédeinek retorikai elemzése
Hajnalka Major
5-22
PDF
A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire
Krisztián Józsa, Szilvia Fiala, Gabriella Józsa
23-32
PDF
A digitális technika hatása alsó tagozatosok írási, helyesírási és fogalmazási készségére
Mária Laczkó, Ibolya Kovácsné Nagy
33-50
PDF
Műhely
Miért nehéz a szövegelemzést tanulni és tanítani?
Gábor Simon
51-65
PDF
Digitális játékok az oktatásban
Andrea Balogh
66-79
PDF
Szemle
Daniss Győző: Mit jelent? Diákszótár. Nyakhegedű, göreb, ösztöke. 3200 szó magyarázata 40 tematikus csoportban (H. Tóth István)
Egynyelvű értelmező szótárral a szövegértés-szöveggondozás sikerességéért
István H. Tóth
80-85
PDF
Zimányi Árpád szerk.: A tudományoktól a művészetekig (Asztalos Anikó)
Tudományról és művészetről egy kötetben
Anikó Asztalos
86-92
PDF
Kitekintő
Nemzetiségi oktatás egy oroszországi finnugor köztársaságban
Az Udmurt Köztársaság oktatási rendszere
Natalia Kondratieva
93-100
PDF
Anyanyelvünk megélése Manchesterben
Betekintés a Zsigmond Király Magyar Kulturális Klub és Iskola életébe
Gyopár Pávai, Réka Rakitai
101-111
PDF
Mozaik
„Tudós tanárok – tanár tudósok” konferencia. Fókuszban a tanulás és a tanítás értékelése
Györgyi Zs. Sejtes
112-120
PDF
A Nyelvészeti Diákolimpiáról
Beatrix Oszkó
121-128
PDF
Postaláda
Néhány gondolat a jelnyelv helyzetéről és elsajátításának különböző útjairól
Péter Zalán Romanek
129-134
PDF
„Szépen magyarul” – Egy magyar nyelvi és irodalmi program története
Attila Tószegi
135-138
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak