Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Register
Login
Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Language
English
Magyar
Search
Register
Login
Vol. 10 No. 1. (2017)
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 1. (2017)
Published:
2017. 03. 31.
Tanulmányok
The rhetorical analysis of the speeches of the Eötvös József National Rhetoric Competition
Hajnalka Major
5-22
PDF (Magyar)
The effects of using classical and contemporary texts on the affective components of reading
Krisztián Józsa, Szilvia Fiala, Gabriella Józsa
23-32
PDF (Magyar)
The effect of digital technology on the writing, spelling and text composition competences of pupils in lower grades
Mária Laczkó, Ibolya Kovácsné Nagy
33-50
PDF (Magyar)
Műhely
Why is it challenging to learn and teach text analysis?
Gábor Simon
51-65
PDF (Magyar)
Digital games in teaching
Andrea Balogh
66-79
PDF (Magyar)
Szemle
H. Tóth, István: For the success of text comprehension and proofreading with a monolingual dictionary
Egynyelvű értelmező szótárral a szövegértés-szöveggondozás sikerességéért
István H. Tóth
80-85
PDF (Magyar)
Asztalos, Anikó: On science and art in one volume
Tudományról és művészetről egy kötetben
Anikó Asztalos
86-92
PDF (Magyar)
Kitekintő
Minority education in a Finno-Ugric Republic in Russia
Az Udmurt Köztársaság oktatási rendszere
Natalia Kondratieva
93-100
PDF (Magyar)
Experiencing mother tongue in Manchester
Insight into the life of Zsigmond Kiraly Hungarian Cultural Club and School
Gyopár Pávai, Réka Rakitai
101-111
PDF (Magyar)
Mozaik
On the conference “Science teachers – teaching scientists”. Evaluation of learning and teaching in focus
Györgyi Zs. Sejtes
112-120
PDF (Magyar)
About the Linguistics Olympiad
Beatrix Oszkó
121-128
PDF (Magyar)
Postaláda
Some thoughts on the situation of sign language and various ways of its acquisition
Péter Zalán Romanek
129-134
PDF (Magyar)
“Well in Hungarian” – The history of a program on Hungarian language and literature
Attila Tószegi
135-138
PDF (Magyar)
Loading...
English
Magyar
For Readers
For Authors
For Librarians