Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 2–3 (2023): Válogatás az óvó- és tanítóképzés meghatározó történeteiből – A fejlődés új útjai
Évf. 11 szám 2–3 (2023): Válogatás az óvó- és tanítóképzés meghatározó történeteiből – A fejlődés új útjai
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2023.2-3
Megjelent:
2023-12-31
Teljes szám
2023/2–3
Tematikus tanulmányok
A Tanítóképző Intézeti Tanárok Országos Egyesületének 1919-ben és 1947-ben történt átmeneti, majd végleges megszüntetésének történetéhez
Péter Donáth
5–44
PDF
Óvó úr vagy óvónő? Szakmásodás és az óvópedagógusi pálya feminizálódása
Katalin Kéri
45–60
PDF
A hazai óvodapedagógus-képzés történetével összefüggő közlemények szisztematikus szakirodalmi áttekintése
Szilvia Golyán
61–80
PDF
Tanulmányok
Vajdasági óvodások szociálisprobléma-megoldása – Egy pilotmérés eredményei
Teodóra Szitás
81–101
PDF
Szülői nézetek vizsgálata az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos értékelvárások, észlelt jellemvonások és a kedvenc Disney-hercegnők összefüggésében
Brigitta Tóth, Zsuzsa F. Lassú
102–130
PDF
A múzeumpedagógia beépülése a Szennai Fekete László Általános Iskola gyakorlatába
Anikó Fogelné Pálos, Anett Schlichter-Takács
131–177
PDF
Utazás egy piros esernyővel – Elméleti és gyakorlati közelítés a képkönyv műfajához
Hajnalka Merényi, Judit Koósné Sinkó
178–191
PDF
Tematikus műhely
Az Óvó- és Tanítóképzők Egyesületének céljai, feladatai, feladatainak megvalósulása az elmúlt három évtizedben
Katalin Rádli
192–199
PDF
Kulturális folytonosság – az Óvó- és Tanítóképzők Egyesülete első elnökének visszaemlékezései
István Rosta
200–204
PDF
Semper reformanda
Zsolt Szövényi
205–211
PDF
Az óvó- és tanítóképzők szakmai érdekvédelmi szervezetének megalakulása
Klára Fátrai
212–215
PDF
Az Óvó- és Tanítóképzők Egyesülete a magyar óvó- és tanítóképzésért
Egyesületi visszaemlékezések
Sándor Cseh
216–220
PDF
Műhely
Óvodáskorú gyermekek digitáliseszköz-használatának, valamint a korosztály online jelenlétének vizsgálata
Noémi Gados, Noémi Janek
221–243
PDF
Játsszunk, metsszünk, nyomtassunk!
Zsuzsanna Somogyi
244–264
PDF
Szerzőink
Szerzők 2023/2–3
265–271
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján