Az Óvó- és Tanítóképzők Egyesületének céljai, feladatai, feladatainak megvalósulása az elmúlt három évtizedben
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2023.2-3.192.199Kulcsszavak:
visszaemlékezés, átalakuló oktatás, felsőoktatás jövőjeAbsztrakt
Óvó- és Tanítóképzők Egyesületének 2023. évi találkozóján a történeti visszaemlékezés mellett fontos annak számbavétele, hogy az átalakuló oktatásban, azon belül a felsőoktatásban milyen jövője lehet az egyesületi munkának. Milyen kihívásokban segítheti a képző intézmények összefogódzását, az egyesületi munkában az egyéni szerepvállalást.
Letöltések
Hivatkozások
Az Óvó- és Tanítóképzők Egyesülete Alapszabálya http://ote1992.hu/files/alapszab%C3%A1ly%202016-05-20.pdf (2023.11.07.)
Hunyady, Gy. & Bollókné Panyik, I. (1995, Eds.). A négyéves „tanító” szak programja. Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola Kiadója.
Képesítési követelmények a tanítói és óvodapedagógusi szakokra. Útmutató. (1992). Művelődési és Közoktatási Minisztérium megbízásából a Budapesti Tanítóképző Főiskola.
A tanító, a konduktor-tanító és az óvodapedagógus alapképzésben a képesítési követelményekről szóló 158/1994. (XI. 17.) Korm. rendelet.
/2021 (XII. 29.) ITM rendelet a pedagógusképzés képzési terület egyes szakjainak képzési és kimeneti követelményeiről.
/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról.
évi 13. számú törvényerejű rendelet a Magyar Népköztársaság felsőoktatási intézményeiről.
/2012. (XII. 17.) Korm. rendelet az Óvodai nevelés országos alapprogramjáról.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.