Beszámoló a XI. országos anyanyelvtanítási versenyről
Beszámoló a XI. országos anyanyelvtanítási versenyről
Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
-
Zsuzsa Gonda,
A tanulói beszédidő növelése az online tanórán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 4. (2021)
-
Judit Takács,
Az áru- és márkanevek tárgyalásának jellegzetességei az anyanyelvi taneszközökben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Judit Takács,
A nyelveredet-nyelvrokonság témakör oktatása projekttel. Módszertani lehetőségek és tanári tapasztalatok
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 14 szám 3. (2021)
-
Zsuzsa Gonda,
Digitális szövegfeldolgozás
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 11 szám 2. (2018)
-
Zsuzsa Gonda,
Beszámoló az ELTE Tanárképző Központjának Mester és Tanítvány országos tanárképzési konferenciájáról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Zsuzsa Gonda,
20 éves a Szemere Gyula anyanyelv-pedagógiai kutatócsoport. Beszámoló a jubileumi rendezvénysorozatról
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
Judit Takács,
Beszámoló a Szemere Gyula anyanyelv-pedagógiai kutatócsoport 20 aktuális téma az anyanyelv-pedagógiában című műhelyéről
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 3. (2022)
-
Zsuzsa Gonda,
Tanárjelöltek kommunikációja az IKT-osztályteremben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 2. (2016)
-
Judit Takács,
Mercédesz Tóth,
Névtant drámapedagógiával? Egy előadás margójára
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 3. (2019)