Anyanyelvoktatás Georgiában
Kulcsszavak:
nyelvpolitika, nyelvi jogok, grúz oktatáspolitika, kisebbségi anyanyelvoktatás, nemzetiségi oktatás
-
Annamária Kresztyankó,
A szociokulturális nyelvi portfólió mint a nyelvi tudatosság módszertana
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 3. (2019)
-
Julianna Bokor,
A bimodális kétnyelvűek nyelvi teljesítményét mérő eszközök és módszerek kihívásai és korlátai
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 13 szám 2. (2020)
-
Margit Holecz,
Ferenc Ökrös,
Csilla Bartha,
A siketek és a nagyothallók munkaerőpiaci és személyes sikerének nyelvi és nyelvi szocializációs tényezői
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 10 szám 3. (2017)
-
Annamária Kresztyankó,
Cigány tanulók és tanáraik nyelvi attitűdjei
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 10 szám 3. (2017)
-
Krisztián Váradi,
Beregszászi magyar iskolák nyelvi tájképe
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 18 szám 3. (2025)
-
Sára Magyari,
Nádor Orsolya: A kelet-közép-európai nyelvi térség (Magyari Sára)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 18 szám 2. (2025)
-
Anikó Asztalos,
A tanári beszéd fatikus nyelvi elemei az osztálytermi diskurzusban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Edit Gecsei,
Nyelvi örökségünk tanításáról: lehetőségek és tapasztalatok
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 3. (2022)
-
Dorottya Tücsök,
Tanárképzésben részt vevő hallgatók nyelvi ideológiái: a (nyelvi) másság konstruálódása
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 2. (2019)
-
Eszter Varga-Mónok,
Szövegértés anyanyelven és idegen nyelven
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 18 szám 3. (2025)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.