Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 13 szám 2. (2020)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 2. (2020)
Megjelent:
2020. 06. 30.
Tanulmányok
Időskorúak, szeniorok olvasási kedve, olvasási palettája, olvasáshoz való viszonya
Péter Gombos, Rita Péterfi, Melinda Csima, Áron Domokos
5-21
PDF
Az egyéni tanulói megnyilatkozástípusok jellemzői az osztálytermi diskurzusban
Anikó Asztalos
22-35
PDF
Műhely
A bimodális kétnyelvűek nyelvi teljesítményét mérő eszközök és módszerek kihívásai és korlátai
Julianna Bokor
36-48
PDF
A bullying témakörének feldolgozása multimédiás eszközökkel az anyanyelvi órán
Viktória Czoller
49-60
PDF
Szemle
Digitális fogódzó a pedagógusok számára: a Modern Iskola oktatási szakportál és az anyanyelvi nevelés
Anett Farkas
61-64
PDF
Bóna Judit – Horváth Viktória (szerk.): Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után (Pap Johanna)
Akikre eddig nem figyeltünk! – Recenzió Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után című tanulmánykötetről
Johanna Pap
65-72
PDF
Sebők Melinda – Papp Ágnes Klára – Török Lajos (szerk.): Kötelezők emelt szinten. Balassitól Borbély Szilárdig. Tanulmánykötet (Varga-Sebestyén Eszter)
Kötelezők emelt szinten – tanulmánykötet tanárszemmel
Eszter Varga-Sebestyén
73-76
PDF
Kitekintő
Nyelvhasználat és (anya)nyelvi nevelés Tunéziában I.
Taysir Dridi, Rania Salah, Andrea Parapatics
77-87
PDF
Jánk István: Nyelvi előítélet és diszkrimináció a magyartanári értékelésben (Rási Szilvia)
A nyelvi alapú diszkrimináció szerepe az oktatásban
Szilvia Rási
88-90
PDF
Mozaik
Oktatáskutatás a Debreceni Egyetemen
Gabriella Pusztai, Zsófia Kocsis
91-96
PDF
Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a digitális távoktatás rendszerében
Dániel Keszy-Harmath
97-103
PDF
Postaláda
Beszámoló a győri SZE Öveges Kálmán Gyakorló Általános Iskola tanítóversenyéről
Fanny Fruzsina Tulok
104-108
PDF
„Rendhagyó magyarórák” a nyelvrokonságról és a finnugor népekről
Bogáta Timár
109-111
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak