Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 13 szám 2. (2020)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 2. (2020)
Megjelent:
2020. 06. 30.
Tanulmányok
Időskorúak, szeniorok olvasási kedve, olvasási palettája, olvasáshoz való viszonya
Péter Gombos, Rita Péterfi, Melinda Csima, Áron Domokos
5-21
PDF
Az egyéni tanulói megnyilatkozástípusok jellemzői az osztálytermi diskurzusban
Anikó Asztalos
22-35
PDF
Műhely
A bimodális kétnyelvűek nyelvi teljesítményét mérő eszközök és módszerek kihívásai és korlátai
Julianna Bokor
36-48
PDF
A bullying témakörének feldolgozása multimédiás eszközökkel az anyanyelvi órán
Viktória Czoller
49-60
PDF
Szemle
Digitális fogódzó a pedagógusok számára: a Modern Iskola oktatási szakportál és az anyanyelvi nevelés
Anett Farkas
61-64
PDF
Bóna Judit – Horváth Viktória (szerk.): Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után (Pap Johanna)
Akikre eddig nem figyeltünk! – Recenzió Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után című tanulmánykötetről
Johanna Pap
65-72
PDF
Sebők Melinda – Papp Ágnes Klára – Török Lajos (szerk.): Kötelezők emelt szinten. Balassitól Borbély Szilárdig. Tanulmánykötet (Varga-Sebestyén Eszter)
Kötelezők emelt szinten – tanulmánykötet tanárszemmel
Eszter Varga-Sebestyén
73-76
PDF
Kitekintő
Nyelvhasználat és (anya)nyelvi nevelés Tunéziában I.
Taysir Dridi, Rania Salah, Andrea Parapatics
77-87
PDF
Jánk István: Nyelvi előítélet és diszkrimináció a magyartanári értékelésben (Rási Szilvia)
A nyelvi alapú diszkrimináció szerepe az oktatásban
Szilvia Rási
88-90
PDF
Mozaik
Oktatáskutatás a Debreceni Egyetemen
Gabriella Pusztai, Zsófia Kocsis
91-96
PDF
Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a digitális távoktatás rendszerében
Dániel Keszy-Harmath
97-103
PDF
Postaláda
Beszámoló a győri SZE Öveges Kálmán Gyakorló Általános Iskola tanítóversenyéről
Fanny Fruzsina Tulok
104-108
PDF
„Rendhagyó magyarórák” a nyelvrokonságról és a finnugor népekről
Bogáta Timár
109-111
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak