A tudás elmélyülését segítő technikák a szövegértés mint tanulási képesség fejlesztésében
Kulcsszavak:
anyanyelv-pedagógia, szövegértés, tanulási képesség, olvasási stratégia, felső tagozat
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 1. (2023)
-
Blanka Tary,
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Tibor Vígh,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Zsófia Gerák,
Szövegolvasási stratégiák az életkor függvényében: egy szemmozgáskövetéses vizsgálat tanulságai
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 18 szám 2. (2025)
-
Beáta Szenczi-Velkey,
József Balázs Fejes,
Tibor Vígh,
Ágnes Hódi,
Blanka Tary,
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Anikó Molitorisz,
Tankönyvolvasási stratégiák vizsgálata 12–18 éves tanulók körében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 5 szám 1. (2012)
-
József Balázs Fejes,
Ágnes Hódi,
Beáta Szenczi-Velkey,
Blanka Tary,
Tibor Vígh,
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 2. (2022)
-
János Steklács,
Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében. Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
-
Péter Gombos,
Barbara Látics,
A betűtípus és a szövegértés összefüggésének vizsgálata felső tagozatos tanulók körében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 2. (2023)
-
Anikó F. Joó,
Az olvasási attitűd kutatása Mathewson modellje alapján
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 6 szám 2. (2013)
-
Zsóka Sipos,
Gyenge olvasási képesség és pedagógiai relevanciái
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 4. (2019)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.