Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 12 szám 2 (2024): Játékos matematikai tapasztalatszerzés
Évf. 12 szám 2 (2024): Játékos matematikai tapasztalatszerzés
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2
Megjelent:
2024-10-22
Teljes szám
2024/2
Tematikus tanulmányok
Plane-Sphere Comparative Geometry: An Experiment in the Third Grade of Primary School
Mónika Bagota, Katalin Kulman, Réka Ökördi, Renáta Sinkó, István Lénárt
5–23
PDF (English)
The IT habits and mathematical experience base of the 'alpha generation' in Hungary
Some results of an online questionnaire survey
Marianna Pintér
24–44
PDF (English)
Tanulmányok
Children and dogs: Exploring the impact of canine interaction on socio-cognitive development
Laura Gillet, Enikő Kubinyi
45–62
PDF (English)
A Children and Youth Resilience Measure 5–9 éves gyermekek számára készült kérdőív nyelvi validálása magyar populáción
Zsófia Winkler, Zsolnai Anikó
63–83
PDF
Az óvodai nevelés komplex hatásrendszere az óvodapedagógusok szakmai kompetenciáinak tükrében
Éva Márkus, László Varga, Bernadett Svraka, Réka Kissné Zsámboki
84–105
PDF
Online prevenciós szülőtréning program hatékonyságának vizsgálata randomizált kontrollált elrendezésben
Mónika Miklósi, Róza Sára Sulyok, Noémi Kárpát, Sarolta Vasvári, Mária dr. Gallai
106–126
PDF
Beszédprodukciót vizsgáló és beszédprodukciós képességet igénylő nyelvi tesztek iskoláskorig
Valéria Juhász, Márta Radics
127-170
PDF
Tematikus műhely
Szorzáshoz kapcsolódó játékok az alsó tagozatos matematikaórákon
Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon
Csilla Farkasházi
171–193
PDF
Tapasztalatszerzés a sokszázról – egy feladat felrobbanása
Márk Móricz, Katalin Kulman, Mónika Bagota
194–207
PDF
Mit játsszunk egy marék dobókockával?
Krisztina Horti, Klára Pintér
208–224
PDF
A matematikai fogalmak, módszerek fejlesztésének hosszú útja
Marianna Pintér
225–241
PDF
A kisgyerekek boldogan tanulnak maguktól, ha nekik való problémákkal birkózhatnak
Eszter C. Neményi
242–244
PDF
Műhely
Az óvodáskori agresszió és bullying sajátosságai
Zsófia Böddi, Éva Jármi, Mónika Serfőző
245–264
PDF
Kisgyermeknevelők gyermekfelfogása – Gyermekekről vallott nézetek narratív életútinterjúk tükrében
Réka Bencsikné Molnár, Dóra Orbán, Kata Motolainé Kelemen
265–305
PDF
A digitális médiahasználat jellemzői és korrelátumai másfél éves korban: egy reprezentatív magyarországi felmérés eredményei
Krisztina Kopcsó, Fruzsina Ökrös, Julianna Boros
306–333
PDF
Rajzolás az óvodában: történeti áttekintés a 20. század első feléig
Anett Somogyi
334–353
PDF
Szemle
Események 2023
Csilla Zámbó, Katalin Kulman, Mónika Bagota
354–358
PDF
Határtalan
„Óvodámmal a világ körül” projekt elemzése a globális nevelés aspektusából
Mónika Vörösmarthy-Fodróczy
359–373
PDF
Szerzőink
Szerzőink 2014/2
374–391
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján