Szorzáshoz kapcsolódó játékok az alsó tagozatos matematikaórákon

Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon

Szerzők

  • Csilla Farkasházi Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193

Kulcsszavak:

matematikaóra, játékosítás, jógyakorlatok

Absztrakt

A matematikaóra élmény is tud lenni, ha a tanár játékos formában közelíti meg az elsajátítandó vagy gyakorlásra kerülő tananyagot. Az alábbi írás számos jógyakorlaton keresztül közelíti meg a matematika megszerettetésének kihívását.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Hivatkozások

Sallai, É. (1995). „Legjobb motiváció az élménybe vonás”. Interjú Bagdy Emőkével. Új Köznevelés, 71(7), 24–27. https://folyoiratok.oh.gov.hu/sites/default/files/journals/uj_kozneveles_2015_7_web.pdf

##submission.downloads##

Megjelent

2024-10-22

Hogyan kell idézni

Farkasházi, C. (2024). Szorzáshoz kapcsolódó játékok az alsó tagozatos matematikaórákon: Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 12(2), 171–193. https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193