Games related to multiplication in primary mathematics classes

Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon

Authors

  • Csilla Farkasházi Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193

Keywords:

mathematics lessons, gamification, best practices

Abstract

Maths lessons can also be fun if the teacher takes a playful approach to the material to be learned or practised. The following study approaches the challenge of making mathematics fun through a number of good practices.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Sallai, É. (1995). „Legjobb motiváció az élménybe vonás”. Interjú Bagdy Emőkével. Új Köznevelés, 71(7), 24–27. https://folyoiratok.oh.gov.hu/sites/default/files/journals/uj_kozneveles_2015_7_web.pdf

Downloads

Published

2024-10-22

How to Cite

Farkasházi, C. (2024). Games related to multiplication in primary mathematics classes: Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon. Journal of Early Years Education, 12(2), 171–193. https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193