Szorzáshoz kapcsolódó játékok az alsó tagozatos matematikaórákon
Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193Kulcsszavak:
matematikaóra, játékosítás, jógyakorlatokAbsztrakt
A matematikaóra élmény is tud lenni, ha a tanár játékos formában közelíti meg az elsajátítandó vagy gyakorlásra kerülő tananyagot. Az alábbi írás számos jógyakorlaton keresztül közelíti meg a matematika megszerettetésének kihívását.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Hivatkozások
Sallai, É. (1995). „Legjobb motiváció az élménybe vonás”. Interjú Bagdy Emőkével. Új Köznevelés, 71(7), 24–27. https://folyoiratok.oh.gov.hu/sites/default/files/journals/uj_kozneveles_2015_7_web.pdf
##submission.downloads##
Megjelent
2024-10-22
Hogyan kell idézni
Farkasházi, C. (2024). Szorzáshoz kapcsolódó játékok az alsó tagozatos matematikaórákon: Kreativitás, játékos tapasztalatszerzés és gyakorlás, élménypedagógia a matematikaórákon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 12(2), 171–193. https://doi.org/10.31074/gyntf.2024.2.171.193
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus műhely
License
Copyright (c) 2024 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.