Raátz Judit – Forgács Róbert: Tippek és trükkök. Középiskolai felvételi előkészítő munkafüzet 8. osztályokosnak (Kiss Magdaléna)
Hatékony felkészülés a központi felvételire
Kulcsszavak:
irodalmi tudás, anyanyelvi tudás, középiskolai felvételi vizsga, felkészülés a vizsgára, felső tagozat
-
Andrea Tóth,
A tollbamondás értékelésének problémái az általános iskola felső tagozatában
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 6 szám 3. (2013)
-
Zsombor Tóth M.,
Zene és szöveg. A dalszövegek helye „Az irodalom határterületei” érettségi tételtípusban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 5 szám 3. (2012)
-
Katalin Gyuricza,
Az intertextualitás tanításának lehetőségei az anyanyelvi oktatásban
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 9 szám 4. (2016)
-
Péter Gombos,
Barbara Látics,
A betűtípus és a szövegértés összefüggésének vizsgálata felső tagozatos tanulók körében
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 16 szám 2. (2023)
-
Laura Krisztina Könnyü,
Mozduljunk! – Mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 12 szám 2. (2019)
-
Rudolf Szentgyörgyi,
A kétszintű magyar nyelv és irodalom érettségi vizsga 10 éve (2005–2015)
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 10 szám 4. (2017)
-
Dániel Keszy-Harmath,
A Facebook használata az anyanyelvi nevelésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 7 szám 1. (2014)
-
Ágnes Antalné Szabó,
Az anyanyelvi órák zárása retorikai és szakpedagógiai nézőpontból
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 15 szám 4. (2022)
-
Dóra Boronkai,
Tárgyalástechnika az anyanyelvi nevelésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 1. (2024)
-
Tünde Kármen Major,
Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodai anyanyelvi nevelésben
,
Anyanyelv-pedagógia: Évf. 17 szám 2. (2024)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >>
You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.