Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Years Education
Current issue
Archives
For Authors
Stylesheet
Submission
Journal Sections
Submission Checklist
About
About the Journal
Impress
Editorial Board
Reviewing process
Publishing and ethics
Contact
Open Access Statement
Supporters
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám
Vol. 2 No. 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám
Published:
2014-12-22
Full Issue
PDF (Magyar)
Foreword
Előszó
Judit Szitányi
1
PDF (Magyar)
Studies
A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
Marianna Pintér
2-7
PDF (Magyar)
A méhek csodálatos élete az alsó tagozaton – (nem csak) matematikaórákra
Gabriella Ambrus, Anke Wagner, Jürgen Tautz
8-17
PDF (Magyar)
Workshop
Játékok a számelméletben. Óra-aritmetika
Eszter Árokszállási
18-22
PDF (Magyar)
Játék és matematika másfél órában
Zsuzsanna Dalyay
23-27
PDF (Magyar)
A szorobán értékei Magyarországon
Jolán Mátyásné Kokovay
27-36
PDF (Magyar)
Sakk és matematika. Játéktól a valóságig
Anita Misetáné Burján
37-44
PDF (Magyar)
Te is lehetsz bűvész! Fedezzük fel a bűvészmutatványok matematikai titkait!
Klára Pintér
45-50
PDF (Magyar)
Algoritmikus játékok matematikaórán
Gyöngyi Sarbó
51-58
PDF (Magyar)
Segítsen-e, illetve hogyan segítsen a szülő a nyitott mondatok (egyenletek, egyenlőtlenségek) megoldásában alsó tagozaton?
Ibolya Szilágyiné Szinger
59-64
PDF (Magyar)
Cross-border issues
Only the raisins or all the pie? The implementation of the Varga-Neményi method in Finnish schools
Anni Lampinen, Kirsi Puumalainen
65-72
PDF (Magyar)
Review
Egy ötlet: hogyan lehet sudokuval játszani a matematikaórán
Mónika Bagota
73-83
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
szerzoindex
Browse by author