Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 2 szám 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám
Évf. 2 szám 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám
Megjelent:
2014-12-22
Teljes szám
PDF
Előszó
Előszó
Judit Szitányi
1
PDF
Tanulmányok
A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
Marianna Pintér
2-7
PDF
A méhek csodálatos élete az alsó tagozaton – (nem csak) matematikaórákra
Gabriella Ambrus, Anke Wagner, Jürgen Tautz
8-17
PDF
Műhely
Játékok a számelméletben. Óra-aritmetika
Eszter Árokszállási
18-22
PDF
Játék és matematika másfél órában
Zsuzsanna Dalyay
23-27
PDF
A szorobán értékei Magyarországon
Jolán Mátyásné Kokovay
27-36
PDF
Sakk és matematika. Játéktól a valóságig
Anita Misetáné Burján
37-44
PDF
Te is lehetsz bűvész! Fedezzük fel a bűvészmutatványok matematikai titkait!
Klára Pintér
45-50
PDF
Algoritmikus játékok matematikaórán
Gyöngyi Sarbó
51-58
PDF
Segítsen-e, illetve hogyan segítsen a szülő a nyitott mondatok (egyenletek, egyenlőtlenségek) megoldásában alsó tagozaton?
Ibolya Szilágyiné Szinger
59-64
PDF
Határtalan
Only the raisins or all the pie? The implementation of the Varga-Neményi method in Finnish schools
Anni Lampinen, Kirsi Puumalainen
65-72
PDF
Szemle
Egy ötlet: hogyan lehet sudokuval játszani a matematikaórán
Mónika Bagota
73-83
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján