Az egyenlőtlenség kérdései az oktatásban – az autizmusban érintett gyermekek az oktatási rendszerben
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2025.3.16Kulcsszavak:
oktatási esélyegyenlőség, autizmus spektrumzavar, területi különbségekAbsztrakt
Az összefoglalómban röviden bemutatni kívánom az autizmus spektrumzavarban érintett gyermekek, tanulók helyzetének területi eltéréseit, ezzel rávilágítva a szolgáltatások elérhetőségének kérdéseire. Az adatalapú megközelítés a publikus oktatási statisztikákon és azok területi értékelésén nyugszik.
Kulcsszavak: oktatási esélyegyenlőség, autizmus spektrumzavar, területi különbségek
Downloads
Megjelent
2025-09-15
Hogyan kell idézni
Nagy, T. (2025). Az egyenlőtlenség kérdései az oktatásban – az autizmusban érintett gyermekek az oktatási rendszerben. Gyógypedagógiai Szemle, 53(3), 326–331. https://doi.org/10.52092/gyosze.2025.3.16
Folyóirat szám
Rovat
Bővített összefoglalók a MAGYE konferencia szakosztályi előadásaiból