Az egyenlőtlenség kérdései az oktatásban – az autizmusban érintett gyermekek az oktatási rendszerben

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.52092/gyosze.2025.3.16

Kulcsszavak:

oktatási esélyegyenlőség, autizmus spektrumzavar, területi különbségek

Absztrakt

Az összefoglalómban röviden bemutatni kívánom az autizmus spektrumzavarban érintett gyermekek, tanulók helyzetének területi eltéréseit, ezzel rávilágítva a szolgáltatások elérhetőségének kérdéseire. Az adatalapú megközelítés a publikus oktatási statisztikákon és azok területi értékelésén nyugszik.

Kulcsszavak: oktatási esélyegyenlőség, autizmus spektrumzavar, területi különbségek

Megjelent

2025-09-15

Hogyan kell idézni

Nagy, T. (2025). Az egyenlőtlenség kérdései az oktatásban – az autizmusban érintett gyermekek az oktatási rendszerben. Gyógypedagógiai Szemle, 53(3), 326–331. https://doi.org/10.52092/gyosze.2025.3.16

Folyóirat szám

Rovat

Bővített összefoglalók a MAGYE konferencia szakosztályi előadásaiból

Hasonló cikkek

1 2 3 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.