Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 51 szám 3 (2023)
Évf. 51 szám 3 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2023.3
Megjelent:
2023-09-15
Teljes szám
pdf
Előszó
Tematikus szerkesztői előszó
Ágota Szekeres, Beáta Szenczi-Velkey
227-228
pdf
Tudományos közlemények
Az együttnevelést segítő gyógypedagógiai tevékenység professzionalizálódása
Anikó Mile, Gabriella Kállai, Gabriella Papp
229-244
pdf
A gyakorlat műhelyéből
Új irány a felnőtt fogyatékos emberek támogatásában: a KézenFogva Alapítvány egyéni életvezetési konzultációs szolgáltatásának bemutatása
Sára Horváth, Andrea Princz, Bianka Kéri, Judit Csákvári
245-257
pdf
Hú, hát akkor ez működik?! A DATA-rendszer háttere, fejlesztése és funkciói
Ágnes Havasi, Csilla Bertók, Krisztina Stefanik, Miklós Győri
258-275
pdf
Online, bikronikus pedagógus továbbképzés a gyakorlatban a közösségfejlesztés támogatására
Endre Horváth, Erika Herbainé Szekeres, Ágota Szekeres
276-282
pdf
Könyvismertetések, újdonságok
Barry M. Prizant, Tom Fields-Meyer: Egyedien emberi: autizmus más megközelítésben
Tamásné Őszi
283-285
pdf
Harvey, K. (2009). Positive Identity Development: An Alternative Treatment Approach for Individuals with Mild and Moderate Intellectual Disabilities
Sára Horváth
286-289
pdf
Borbélyová Diána A pedagógiai diagnosztika új útjai és kihívásai
Fanni Földi
290-292
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak