Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 51 No. 3 (2023)
Vol. 51 No. 3 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2023.3
Published:
2023-09-15
Full Issue
pdf (Magyar)
Előszó
Thematic editorial foreword
Ágota Szekeres, Beáta Szenczi-Velkey
227-228
pdf (Magyar)
Tudományos közlemények
The professionalisation of special needs education for inclusive education
Anikó Mile, Gabriella Kállai, Gabriella Papp
229-244
pdf (Magyar)
A gyakorlat műhelyéből
A new approach in supporting adults with disabilities: Individual life management consultation service at Hand in Hand Foundation
Sára Horváth, Andrea Princz, Bianka Kéri, Judit Csákvári
245-257
pdf (Magyar)
Wow, so it works?! Background, development, and features of the DATA system
Ágnes Havasi, Csilla Bertók, Krisztina Stefanik, Miklós Győri
258-275
pdf (Magyar)
Online, bichronous in-service teacher training in practice to support community development
Endre Horváth, Erika Herbainé Szekeres, Ágota Szekeres
276-282
pdf (Magyar)
Könyvismertetések, újdonságok
Barry M. Prizant, Tom Fields-Meyer: Uniquely Human: A Different Way of Seeing Autism
Tamásné Őszi
283-285
pdf (Magyar)
Harvey, K. (2009). Positive Identity Development: An Alternative Treatment Approach for Individuals with Mild and Moderate Intellectual Disabilities
Sára Horváth
286-289
pdf (Magyar)
Diána Borbélyová New directions and challenges in educational diagnostics
Fanni Földi
290-292
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians