Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Gyógypedagógiai Szemle
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Közlemények
  • Szerzőinknek
    • Publikációs politika
    • Rovatok
    • Kézirat beküldése
    • Részletes szerzői útmutató
    • A bírálati folyamat
    • Etikai szempontok
  • Rólunk
    • Bemutatkozás
    • Impresszum
    • Szerkesztőbizottság
    • Kapcsolat
    • Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 49 szám 4. (2021)

Évf. 49 szám 4. (2021)

					##issue.viewIssueIdentification##
DOI: https://doi.org/10.52092/gyosze.2021.4
Megjelent: 2021-12-15

Tudományos közlemények

  • Integráció vagy különnevelés? Szülői döntést befolyásoló tényezők autizmussal élő gyermekek oktatási formájának kiválasztásában

    Borbála Gabriella Koltai, Krisztina Stefanik, Miklós Győri
    245-260
    • pdf
  • Tanulási zavarral küzdő gyermekek Országos kompetenciamérésen elért eredményei és jellemzői

    Roland Hegedűs
    261-277
    • pdf

A gyógypedagógia története

  • A „gyengetehetségtől” az enyhe értelmi fogyatékosságig: jelentősebb fogalmi változások – Múlt és jelen

    Krisztina Kovács
    279-294
    • pdf

Figyelő

  • Rövid beszámoló az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) munkájáról

    Krisztina Stefanik, Szakmódszertani Kutatócsoport MTA-ELTE Autizmus
    295-297
    • pdf

Könyvismertetések, újdonságok

  • Néhány adalék a gyógypedagógus-képzés történetéhez: 1963-1967

    Ferencné Gereben
    299-300
    • pdf
  • Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata.

    Andrea Mészáros, Katalin Mohai
    301-303
    • pdf
  • Helyreigazítás

    305
    • pdf

##plugins.block.keywordCloud.title##

Előfizetés

Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

A folyóirat Facebook oldala

A kiadói rendszerről