Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 49 szám 4. (2021)
Évf. 49 szám 4. (2021)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2021.4
Megjelent:
2021-12-15
Tudományos közlemények
Integráció vagy különnevelés? Szülői döntést befolyásoló tényezők autizmussal élő gyermekek oktatási formájának kiválasztásában
Borbála Gabriella Koltai, Krisztina Stefanik, Miklós Győri
245-260
pdf
Tanulási zavarral küzdő gyermekek Országos kompetenciamérésen elért eredményei és jellemzői
Roland Hegedűs
261-277
pdf
A gyógypedagógia története
A „gyengetehetségtől” az enyhe értelmi fogyatékosságig: jelentősebb fogalmi változások – Múlt és jelen
Krisztina Kovács
279-294
pdf
Figyelő
Rövid beszámoló az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) munkájáról
Krisztina Stefanik, Szakmódszertani Kutatócsoport MTA-ELTE Autizmus
295-297
pdf
Könyvismertetések, újdonságok
Néhány adalék a gyógypedagógus-képzés történetéhez: 1963-1967
Ferencné Gereben
299-300
pdf
Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata.
Andrea Mészáros, Katalin Mohai
301-303
pdf
Helyreigazítás
305
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak