Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 49 No. 4. (2021)
Vol. 49 No. 4. (2021)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2021.4
Published:
2021-12-15
Tudományos közlemények
Mainstream or special schools? Factors influencing parental decision on the forms of education for their children with autism
Borbála Gabriella Koltai, Krisztina Stefanik, Miklós Győri
245-260
pdf (Magyar)
Characteristics and National Assessment of Basic Competencies results of children with learning disabilities
Roland Hegedűs
261-277
pdf (Magyar)
A gyógypedagógia története
From „weak talent” to mild intellectual disability: significant conceptual changes - Past and present
Krisztina Kovács
279-294
pdf (Magyar)
Figyelő
Rövid beszámoló az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) munkájáról
Krisztina Stefanik, Szakmódszertani Kutatócsoport MTA-ELTE Autizmus
295-297
pdf (Magyar)
Könyvismertetések, újdonságok
Néhány adalék a gyógypedagógus-képzés történetéhez: 1963-1967
Ferencné Gereben
299-300
pdf (Magyar)
Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata.
Andrea Mészáros, Katalin Mohai
301-303
pdf (Magyar)
Helyreigazítás
305
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians