Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 48 szám 3-4 (2020)
Évf. 48 szám 3-4 (2020)
Megjelent:
2020-12-15
Teljes szám
pdf
Előszó
Szerkesztői előszó
Miklós Győri
155
pdf
A gyógypedagógia története
Hagyomány és megújulás a gyógypedagógiai pszichológiában A Ranschburg év elé.
Ágnes Lányiné Engelmayer
157-164
pdf
A Ranschburg-örökség szerepe a gyógypedagógia- tudomány és gyakorlat klinikai irányultságának értelmezésében
Ferencné Gereben
165-170
pdf
Tudományos közlemények
Evidenciák a primitív reflexekkel kapcsolatban
Julianna Vig
171-183
pdf
A verbális tanulás és emlékezet vizsgálata nyelvfejlődési zavarban a Rey Auditív-Verbális Tanulási Teszttel
Andrea Mészáros
184-206
pdf
Szinuszhullámú és amplitúdómodulált beszéd észlelése: perceptuális tanulás és összefüggés nyelvi képességtesztekkel
Zoltán Jakab, Katalin Mohai, Julianna Vig
207-232
pdf
Kötődéskutatások gyermek és felnőtt dadogóknál
Péter Lajos
233-242
pdf
Hallássérült gyermekek intelligenciavizsgálata a kezdetektől napjainkig
Törekvések, módszerek, dilemmák, új utak
Judit Mészáros
243-253
pdf
Az autizmus magasan funkcionáló eseteinek innovatív digitális eszközökkel történő óvodáskori szűrése felé: a SHAKES projekt és első szakaszának eredményei
Miklós Győri, Zsófia Borsos, Krisztina Stefanik, Bianka Bogdán, Fanni Varga, Judit Csákvári, Zoltán Jakab
254-279
pdf
Alsó tagozatos gyermekek autizmus-tudásának előmozdítása: első eredmények a Csillagbusz Inklúziós Intervenciós Program (CsIIP) hatásainak vizsgálatából
Krisztina Stefanik, Márta Vargáné Molnár, Vivien Németh, Csilla Bertók, Ágnes Havasi, Tamásné Őszi, Monika Janoch, András Ábrahám, Katalin Vígh, Zsófia Borsos, Kornélia Pongrácz, Miklós Győri
280-289
pdf
Autizmussal élő felnőttek oktatási és foglalkoztatási helyzete. Szolgáltatásokhoz való hozzáférés és szülői elégedettség
Krisztina Stefanik, Vivien Németh, Miklós Győri, Zsófia Borsos, Ágota Szekeres, Ágnes Havasi, Monika Janoch, Tamásné Őszi, Márta Vargáné Molnár
290-304
pdf
Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei
Endre Horváth, Ágota Szekeres
305-317
pdf
Gyógypedagógiai tanácsadás és gyógypedagógiai konzultáció
Katalin Billédi
318-329
pdf
A gyakorlat műhelyéből
Kis lépések, nagy változások – a Helping Hand projekt
Judit Csákvári, Katalin Mohai
331-335
pdf
Figyelő
A Ranschburg Pál Kutatólaboratórium elmúlt 4 éve – rövid áttekintés
Zsófia Borsos
337-338
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak